Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Anonymkode: 5638a...573

Herlig bilde og pen dame. :)

Anonymkode: 204dd...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud kvinnfolk, du er episk! :strix: Hvordan mistet du fortanna? 

Anonymkode: b16ca...955

Jeg havna i en slåsskamp. Etter at jævel'n slo ut mi fortann, slo jeg ut alle hans. He he. 

Neida, historien er nok ikke like dramatisk. Tanna måtte trekkes fordi jeg hadde fått en kraftig betennelse i kjevebeinet pga. slett tannlegearbeid ved ei rotfylling. Implantatet er operert inn, og om et par måneders tid får jeg ei krone på. Må jo bare utnytte mitt midlertidige sjørøver-look til det fulle i mellomtiden :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Antlers skrev:

@Fredsmegleren Så vakker du er! :) Er det din naturlige hårfarge, eller har du bare en veldig flink frisør?

Tusen takk :) Er min naturlige hårfarge, eller mer nøyaktig mitt naturlige vinterhår som gir meg en liten ombre-effekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
4 timer siden, Fredsmegleren skrev:

Dagens skjerf :rolleyes:

Kommer fortsatt ikke på hva hun skuespilleren heter, men ganske sikker på at hun spiller i enten en disney- eller nickeloden-serie. Hater når jeg har det på tunga, men ikke klarer å huske det :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Får ofre meg, slik at tråden kommer på sporet igjen. Bilde er fra juleaften. Veldig uskarpt , og heller kanskje ikke det fineste av meg, men regner med det går fint :fnise:

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Får ofre meg, slik at tråden kommer på sporet igjen. Bilde er fra juleaften. Veldig uskarpt , og heller kanskje ikke det fineste av meg, men regner med det går fint :fnise:

Jeg har fulgt med tråden en stund og jeg vurderte sterkt å trykke på anonymknappen her, men jeg må jo bare skryte av deg med fullt "navn". 

Du er bare fantastisk vakker. Jeg kunne sagt mye mer, men det hadde kanskje blitt litt over toppen... Det er mange vakre og nydelig jenter her inne, men det er noe med øynene dine. Nydelig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
29 minutter siden, Polly Ester skrev:

Jeg har fulgt med tråden en stund og jeg vurderte sterkt å trykke på anonymknappen her, men jeg må jo bare skryte av deg med fullt "navn". 

Du er bare fantastisk vakker. Jeg kunne sagt mye mer, men det hadde kanskje blitt litt over toppen... Det er mange vakre og nydelig jenter her inne, men det er noe med øynene dine. Nydelig. 

Enig i dette. @ElizabethTaylor Du er så vakker at det er nesten ikke gøy engang. I tillegg virker du som en så oppegående og empatisk jente med et godt hjerte og beina planta på jorda. :hjerte: 

(At du får meg til å føle meg som den gråeste gråmusa nord for ekvator får være en annen sak :fnise: )

Endret av incognita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Ææh! Hvor pen går det an å bli?!  :bond:  

Anonymkode: 688aa...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bruker83924
1 time siden, Polly Ester skrev:

Tusen takk! Veldig hyggelig sagt av deg :hjerte:

54 minutter siden, incognita skrev:

Enig i dette. @ElizabethTaylor Du er så vakker at det er nesten ikke gøy engang. I tillegg virker du som en så oppegående og empatisk jente med et godt hjerte og beina planta på jorda. :hjerte: 

(At du får meg til å føle meg som den gråeste gråmusa nord for ekvator får være en annen sak :fnise: )

Nå ble jeg faktisk skikkelig rørt. Du er så snill Incognita. Tusen hjertelig!
For å si det slik, jeg føler meg ganske ofte som ei gråmus selv når jeg ser i denne tråden. Mange utrolig vakre jenter. 

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ææh! Hvor pen går det an å bli?!  :bond:  

Anonymkode: 688aa...715

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
18 minutter siden, Forest skrev:

Litt skummelt, men hei hei, her er jeg :fnise:

Så utrolig pen :hjerter: Uten og høres for klisje ut, men du har skikkelig engleaktig hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Polly Ester skrev:

1 time siden, incognita skrev:

40 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Tusen takk! Veldig hyggelig sagt av deg :hjerte:

Nå ble jeg faktisk skikkelig rørt. Du er så snill Incognita. Tusen hjertelig!
For å si det slik, jeg føler meg ganske ofte som ei gråmus selv når jeg ser i denne tråden. Mange utrolig vakre jenter. 

giphy.gif.2095ca76ec87e1afa1ad61808b5127

Endret av MinnisMus
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...