AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #23221 Del Skrevet 31. januar 2016 Anonymkode: 5638a...573 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 31. januar 2016 #23222 Del Skrevet 31. januar 2016 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #23223 Del Skrevet 31. januar 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 5638a...573 Herlig bilde og pen dame. Anonymkode: 204dd...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 31. januar 2016 #23224 Del Skrevet 31. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud kvinnfolk, du er episk! Hvordan mistet du fortanna? Anonymkode: b16ca...955 Jeg havna i en slåsskamp. Etter at jævel'n slo ut mi fortann, slo jeg ut alle hans. He he. Neida, historien er nok ikke like dramatisk. Tanna måtte trekkes fordi jeg hadde fått en kraftig betennelse i kjevebeinet pga. slett tannlegearbeid ved ei rotfylling. Implantatet er operert inn, og om et par måneders tid får jeg ei krone på. Må jo bare utnytte mitt midlertidige sjørøver-look til det fulle i mellomtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 31. januar 2016 #23225 Del Skrevet 31. januar 2016 Dagens skjerf 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 31. januar 2016 #23226 Del Skrevet 31. januar 2016 Fint skjerf, fint hår og fin fredsmegler generellt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 31. januar 2016 #23227 Del Skrevet 31. januar 2016 @Fredsmegleren Så vakker du er! Er det din naturlige hårfarge, eller har du bare en veldig flink frisør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 31. januar 2016 #23228 Del Skrevet 31. januar 2016 1 minutt siden, Antlers skrev: @Fredsmegleren Så vakker du er! Er det din naturlige hårfarge, eller har du bare en veldig flink frisør? Tusen takk Er min naturlige hårfarge, eller mer nøyaktig mitt naturlige vinterhår som gir meg en liten ombre-effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belbus Skrevet 31. januar 2016 #23229 Del Skrevet 31. januar 2016 49 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Dagens skjerf Så søt og vakker du er! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 31. januar 2016 #23230 Del Skrevet 31. januar 2016 12 timer siden, nittenår skrev: Hello its me Wow, mye som var fint der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 1. februar 2016 #23231 Del Skrevet 1. februar 2016 4 timer siden, Fredsmegleren skrev: Dagens skjerf Kommer fortsatt ikke på hva hun skuespilleren heter, men ganske sikker på at hun spiller i enten en disney- eller nickeloden-serie. Hater når jeg har det på tunga, men ikke klarer å huske det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 1. februar 2016 #23232 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Får ofre meg, slik at tråden kommer på sporet igjen. Bilde er fra juleaften. Veldig uskarpt , og heller kanskje ikke det fineste av meg, men regner med det går fint Endret 1. februar 2016 av ElizabethTaylor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 1. februar 2016 #23233 Del Skrevet 1. februar 2016 1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev: fint mmm jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 1. februar 2016 #23234 Del Skrevet 1. februar 2016 6 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Får ofre meg, slik at tråden kommer på sporet igjen. Bilde er fra juleaften. Veldig uskarpt , og heller kanskje ikke det fineste av meg, men regner med det går fint Jeg har fulgt med tråden en stund og jeg vurderte sterkt å trykke på anonymknappen her, men jeg må jo bare skryte av deg med fullt "navn". Du er bare fantastisk vakker. Jeg kunne sagt mye mer, men det hadde kanskje blitt litt over toppen... Det er mange vakre og nydelig jenter her inne, men det er noe med øynene dine. Nydelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 1. februar 2016 #23235 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) 29 minutter siden, Polly Ester skrev: Jeg har fulgt med tråden en stund og jeg vurderte sterkt å trykke på anonymknappen her, men jeg må jo bare skryte av deg med fullt "navn". Du er bare fantastisk vakker. Jeg kunne sagt mye mer, men det hadde kanskje blitt litt over toppen... Det er mange vakre og nydelig jenter her inne, men det er noe med øynene dine. Nydelig. Enig i dette. @ElizabethTaylor Du er så vakker at det er nesten ikke gøy engang. I tillegg virker du som en så oppegående og empatisk jente med et godt hjerte og beina planta på jorda. (At du får meg til å føle meg som den gråeste gråmusa nord for ekvator får være en annen sak ) Endret 1. februar 2016 av incognita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 #23236 Del Skrevet 1. februar 2016 50 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Får ofre meg, slik at tråden kommer på sporet igjen. Bilde er fra juleaften. Veldig uskarpt , og heller kanskje ikke det fineste av meg, men regner med det går fint Ææh! Hvor pen går det an å bli?! Anonymkode: 688aa...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forest Skrevet 1. februar 2016 #23237 Del Skrevet 1. februar 2016 Litt skummelt, men hei hei, her er jeg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 1. februar 2016 #23238 Del Skrevet 1. februar 2016 1 time siden, Polly Ester skrev: Jeg har fulgt med tråden en stund og jeg vurderte sterkt å trykke på anonymknappen her, men jeg må jo bare skryte av deg med fullt "navn". Du er bare fantastisk vakker. Jeg kunne sagt mye mer, men det hadde kanskje blitt litt over toppen... Det er mange vakre og nydelig jenter her inne, men det er noe med øynene dine. Nydelig. Tusen takk! Veldig hyggelig sagt av deg 54 minutter siden, incognita skrev: Enig i dette. @ElizabethTaylor Du er så vakker at det er nesten ikke gøy engang. I tillegg virker du som en så oppegående og empatisk jente med et godt hjerte og beina planta på jorda. (At du får meg til å føle meg som den gråeste gråmusa nord for ekvator får være en annen sak ) Nå ble jeg faktisk skikkelig rørt. Du er så snill Incognita. Tusen hjertelig! For å si det slik, jeg føler meg ganske ofte som ei gråmus selv når jeg ser i denne tråden. Mange utrolig vakre jenter. 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ææh! Hvor pen går det an å bli?! Anonymkode: 688aa...715 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 1. februar 2016 #23239 Del Skrevet 1. februar 2016 18 minutter siden, Forest skrev: Litt skummelt, men hei hei, her er jeg Så utrolig pen Uten og høres for klisje ut, men du har skikkelig engleaktig hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnisMus Skrevet 1. februar 2016 #23240 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) 2 timer siden, Polly Ester skrev: Jeg har fulgt med tråden en stund og jeg vurderte sterkt å trykke på anonymknappen her, men jeg må jo bare skryte av deg med fullt "navn". Du er bare fantastisk vakker. Jeg kunne sagt mye mer, men det hadde kanskje blitt litt over toppen... Det er mange vakre og nydelig jenter her inne, men det er noe med øynene dine. Nydelig. 1 time siden, incognita skrev: Enig i dette. @ElizabethTaylor Du er så vakker at det er nesten ikke gøy engang. I tillegg virker du som en så oppegående og empatisk jente med et godt hjerte og beina planta på jorda. (At du får meg til å føle meg som den gråeste gråmusa nord for ekvator får være en annen sak ) 40 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Tusen takk! Veldig hyggelig sagt av deg Nå ble jeg faktisk skikkelig rørt. Du er så snill Incognita. Tusen hjertelig! For å si det slik, jeg føler meg ganske ofte som ei gråmus selv når jeg ser i denne tråden. Mange utrolig vakre jenter. Endret 1. februar 2016 av MinnisMus 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg