AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #23081 Del Skrevet 26. januar 2016 1 minutt siden, Pjokkeline skrev: Kjempe flott fine øyne! Tusen takk! Anonymkode: a7af2...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. januar 2016 #23082 Del Skrevet 26. januar 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke avsløre brukernavnet mitt. Er sammen med hun andre frøkna noen sider tilbake her en av pøblene... Anonymkode: a7af2...535 Du ser ut som drømmedama mi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 26. januar 2016 #23083 Del Skrevet 26. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke avsløre brukernavnet mitt. Er sammen med hun andre frøkna noen sider tilbake her en av pøblene... Anonymkode: a7af2...535 Så nydelig du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 26. januar 2016 #23084 Del Skrevet 26. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke avsløre brukernavnet mitt. Er sammen med hun andre frøkna noen sider tilbake her en av pøblene... Anonymkode: a7af2...535 Så pen du er Digger frisyren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #23085 Del Skrevet 26. januar 2016 @kisskissbangbang Er du bifil? Anonymkode: f61d3...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 26. januar 2016 #23086 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) Bilde tatt for noen dager siden. Ser skikkelig babyface ut Endret 27. januar 2016 av ElizabethTaylor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 26. januar 2016 #23087 Del Skrevet 26. januar 2016 1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev: Bilde tatt for noen dager siden. Ser skikkelig babyface ut Du er så drøyt pen at det er ikke morsomt engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bailey Skrevet 26. januar 2016 #23088 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke avsløre brukernavnet mitt. Er sammen med hun andre frøkna noen sider tilbake her en av pøblene... Anonymkode: a7af2...535 Du er litt sånn mørk og mystisk. Det er hot! 21 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Bilde tatt for noen dager siden. Ser skikkelig babyface ut Og du er veldig vakker med utrolig pene trekk! Endret 26. januar 2016 av bailey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 26. januar 2016 #23089 Del Skrevet 26. januar 2016 37 minutter siden, incognita skrev: Du er så drøyt pen at det er ikke morsomt engang. Nå må du ikke overdrive her asså Men takk 26 minutter siden, bailey skrev: Du er litt sånn mørk og mystisk. Det er hot! Og du er veldig vakker med utrolig pene trekk! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forest Skrevet 27. januar 2016 #23090 Del Skrevet 27. januar 2016 1 time siden, ElizabethTaylor skrev: Bilde tatt for noen dager siden. Ser skikkelig babyface ut Du er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 27. januar 2016 #23091 Del Skrevet 27. januar 2016 8 timer siden, Katten.2.0 skrev: Det er jo dét jeg sier! Satan, hun er vakker! Hun er ikke bare satans vakker. Hun har et spesielt utseende som ingen andre har. Og et uttrykk som beveger. Du er heldig altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 27. januar 2016 #23092 Del Skrevet 27. januar 2016 2 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Bilde tatt for noen dager siden. Ser skikkelig babyface ut Du er veldig pen. Og jeg har så lyst til å se deg smile! Men tenner og øyne. .) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 27. januar 2016 #23093 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) 3 timer siden, Forest skrev: Du er nydelig! Takk 2 timer siden, Citronella skrev: Du er veldig pen. Og jeg har så lyst til å se deg smile! Men tenner og øyne. .) Har aldri vært noe flink til å smile på bilder. Har et litt uheldig smil, etter min mening. Men her har du ett fra i høst en gang, både nesten ingen sminke og et stort hestesmil: Endret 27. januar 2016 av ElizabethTaylor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belbus Skrevet 27. januar 2016 #23094 Del Skrevet 27. januar 2016 11 timer siden, Stueloff skrev: Det er så utrolig mange fine folk i den tråden her! Blir nesten rørt Jeg klippet av meg håret i dag, det var på tide da det hadde begynt å bli veldig slitt. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg liker det enda. Jeg synes det ble veldig pent med kort hår! Og er nydelig ansikt også. 2 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Bilde tatt for noen dager siden. Ser skikkelig babyface ut Oh wow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #23095 Del Skrevet 27. januar 2016 6 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Har et litt uheldig smil, etter min mening. Du tar feil. Herlig smil. Anonymkode: 367e1...e0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #23096 Del Skrevet 27. januar 2016 17 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Takk Har aldri vært noe flink til å smile på bilder. Har et litt uheldig smil, etter min mening. Men her har du ett fra i høst en gang, både nesten ingen sminke og et stort hestesmil: Fader å lei jeg er av at ÅPENBART VAKRE mennesker snakker ned om eget utseende. Dette er kun for å samle komplimenter. Jeg lurer på hva du tenker om andre mennesker sitt utseende når du tenker så fælt om deg selv. Anonymkode: 268d3...a76 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #23097 Del Skrevet 27. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fader å lei jeg er av at ÅPENBART VAKRE mennesker snakker ned om eget utseende. Dette er kun for å samle komplimenter. Jeg lurer på hva du tenker om andre mennesker sitt utseende når du tenker så fælt om deg selv. Anonymkode: 268d3...a76 Så vakre mennesker kan ikke være usikre eller ha et skjevt bilde på seg selv? Kryp tilbake til sjalusihullet du kom fra. Anonymkode: 367e1...e0a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 27. januar 2016 #23098 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) 35 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Du har et veldig vakkert smil! Og øynene smiler også. Smil mer! Jeg ble glad nå, jeg. Takk! @ElizabethTaylor: jeg fikk ikke til å fjerne bildet ditt i qouten... Endret 27. januar 2016 av Citronella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 27. januar 2016 #23099 Del Skrevet 27. januar 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fader å lei jeg er av at ÅPENBART VAKRE mennesker snakker ned om eget utseende. Dette er kun for å samle komplimenter. Jeg lurer på hva du tenker om andre mennesker sitt utseende når du tenker så fælt om deg selv. Anonymkode: 268d3...a76 Topp 1% opererer ikke på samme skjønnhetsskala som resterende 99%. De er i en annen liga. Sånn er det jo med alt i dette livet. Når Petter Northug gjør det dårlig på ski så er han likevel bedre enn 99%. Så når en topp 1% snakker negativt om sitt utseendet er det relativt til resten av 1%. Ikke resterende 99%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 27. januar 2016 #23100 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) 2 timer siden, Belbus skrev: Jeg synes det ble veldig pent med kort hår! Og er nydelig ansikt også. Oh wow! Takk ^^ 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du tar feil. Herlig smil. Anonymkode: 367e1...e0a Tusen takk! Det varmer 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fader å lei jeg er av at ÅPENBART VAKRE mennesker snakker ned om eget utseende. Dette er kun for å samle komplimenter. Jeg lurer på hva du tenker om andre mennesker sitt utseende når du tenker så fælt om deg selv. Anonymkode: 268d3...a76 Jeg må da ha min fulle rett til å ikke like smilet mitt, uten at du skal kritisere meg for det. Det er derfor jeg nesten aldri poster bilder der jeg smiler hverken her, på facebook eller instagram - jeg syns sjeldent jeg ser fin ut på slike bilder. Det er min personlige mening. Hvordan jeg ser meg selv påvirker ikke hvordan jeg ser andre. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så vakre mennesker kan ikke være usikre eller ha et skjevt bilde på seg selv? Kryp tilbake til sjalusihullet du kom fra. Anonymkode: 367e1...e0a Takk 1 time siden, Citronella skrev: Du har et veldig vakkert smil! Og øynene smiler også. Smil mer! Jeg ble glad nå, jeg. Takk! @ElizabethTaylor: jeg fikk ikke til å fjerne bildet ditt i qouten... Tusen takk, Citronella Dette var kun for deg! Jeg fjerner bildet uansett, så da forsvinner det Endret 27. januar 2016 av ElizabethTaylor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg