Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er meg, og dere får aldri vite brukernavnet mitt! Haha 😅😄

image.jpeg

Anonymkode: 75f86...670

Sykt pen!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg for 4 år siden, var halloween og prøvde meg som avatar. Men endte opp å se ut som en smurf med skin disorder. :laugh: 

^4AFFCA2B74C36F0434C5990259C562834B53478C7C9F83D26C^pimgpsh_fullsize_distr.jpg

Anonymkode: 7d6d0...131

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Lady skrev:

Sykt pen!!

Det er derfor det er så synd at hun postet som anonymbruker. Nå vet jeg jo ikke hvem jeg skal sende slibrige meldinger til, og er derfor nødt til å sende slibrige meldinger til samtlige brukere her inne for å finne den rette.

Jeg håper du skjønner hva du har stelt i stand Anonymbruker: 75f86...670. Hvis du ikke står frem og avslører din hemmelige identitet kommer jeg til å sende samtlige kvinnelige brukere av dette forumet slibrige og fornedrende meldinger! Ønsker du å redde Gotham City, erm jeg mener Kvinneguiden er du nødt til avsløre din egentlige identitet.

Endret av Suppemann
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg for 4 år siden, var halloween og prøvde meg som avatar. Men endte opp å se ut som en smurf med skin disorder. :laugh: 

Anonymkode: 7d6d0...131

Du ser rett og slett dritkul ut på det bildet! :) Ligner litt på en som kunne vært med i X-Men. Hvilken maling brukte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Du ser rett og slett dritkul ut på det bildet! :) Ligner litt på en som kunne vært med i X-Men. Hvilken maling brukte du?

Takk ^^ , husker ikke helt egentlig, var ett sett jeg kjøpte på nettet for 500 kr + parykk osv. Blir nytt innkjøp til neste halloween, er skøy med ansiktsmaling :laugh:

Anonymkode: 7d6d0...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jacklost skrev:

Søt hund og en vakker eier :)

Venninna mi sin hund, han er supersøt! 

Endret av Alja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg for 4 år siden, var halloween og prøvde meg som avatar. Men endte opp å se ut som en smurf med skin disorder. :laugh: 

 

Anonymkode: 7d6d0...131

Det var en her inne, tror jeg, for en god stund siden, som hadde den mest awesomme avatarhalloweengreien. Du så bra ut du og, men som nevnt over her kanskje litt mer x-men. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Silfen skrev:

Det var en her inne, tror jeg, for en god stund siden, som hadde den mest awesomme avatarhalloweengreien. Du så bra ut du og, men som nevnt over her kanskje litt mer x-men. ;)

Ja viss man virkelig skal gå inn for å se ut som en avatar tenger man mer en bare ansiktsmaling :).

https://www.youtube.com/watch?v=B431rwqYXrs her er en der du kommer ganske nært avatarlook`n.

Anonymkode: 7d6d0...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meg for 4 år siden, var halloween og prøvde meg som avatar. Men endte opp å se ut som en smurf med skin disorder. :laugh: 

^4AFFCA2B74C36F0434C5990259C562834B53478C7C9F83D26C^pimgpsh_fullsize_distr.jpg

Anonymkode: 7d6d0...131

Kult likevel!

Anonymkode: 2a4a5...be0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meg for 4 år siden, var halloween og prøvde meg som avatar. Men endte opp å se ut som en smurf med skin disorder. :laugh: 

^4AFFCA2B74C36F0434C5990259C562834B53478C7C9F83D26C^pimgpsh_fullsize_distr.jpg

Anonymkode: 7d6d0...131

Det bor som kjent en smurf i oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...