AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 hva er det mest dere "tenner på" sugge kysse osv.... ? jeg vil sugge kjæresten min men hun vile ikke, hun har ikke sagt at hun ikke vil. Men når jeg fingrer henne så begynner og komme litt nærmere alltid hu sier kyss meg"??? det er så plagsom? er det vanlig å spørre henne om hun vil jeg ska sugge henne or ?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 Suge ei jente? Tror kanskje ts har misforstått noe grunnleggende her, så da skjønner jeg at kjæresten vegrer seg
Gjest badeand1 Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Tror kanskje ts har misforstått noe grunnleggende her, så da skjønner jeg at kjæresten vegrer seg
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #9 Skrevet 2. desember 2011 Ikke le da:P kan hende at TS er utlending. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. desember 2011 #10 Skrevet 2. desember 2011 Ikke le da:P kan hende at TS er utlending. Suger utlendinger jentene sine? 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #11 Skrevet 2. desember 2011 Ikke le da:P kan hende at TS er utlending. ikke kommentere hvis du kjenne ikke en dritt ! pakkis
Gjest NozMonster Skrevet 2. desember 2011 #12 Skrevet 2. desember 2011 ikke kommentere hvis du kjenne ikke en dritt ! pakkis kjenner hva da? at man blir sugga??? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå