Gå til innhold

Det store brudekjolevalget

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sa bare meningen min om kjolen. TS ba om respons fra andre.

Det er jo sant, det ba hun jo om - sorry :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å leite på nettet istedet for i salong? Jeg bestilte fra Lilly, de har kjoler i mange prisklasser og god kvalitet :) Jeg tok en sjangs, brukte sizeguiden deres og bestilte uprøvd - kjolen satt som ett skudd :happy:

Dessuten har mødre alltid så mange meninger om så mye rart ;) Jeg bruker å måtte si til min mor; Du kan ikke forvente at vi skal synes nøyaktig de samme tingene er pene - det er 30 år mellom oss :rolleyes:

Mamma gifta seg i en billig kjole fra en vanlig klesbutikk som hun kasta dagen etterpå. Nå skal det sies at de var ganske blakk den gangen, men jeg er hellig overbevist om at om hun hadde hatt pengene hadde hun gifta seg i en nydelig kjole, hun elsker pene klær;)

Jeg tenker å en runde hos skreddere og designere i byen denne uka, om jeg ikke finner noe bra, bestiller jeg fra DHgate.com og om den ikke funker, blir det en dyr kjole fra en salong. Og det blir MIN drømmekjole. Jeg nekter å gifte meg i en annen type kjole enn det jeg har falt for. Da blir jeg seende på bildene med en bi-smak av anger resten av livet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsket med enkel, gjerne retrokjole med blonder, men da jeg prøvde kjoler falt jeg med en gang pladask da jeg fikk denne på meg.. :rodmer: Så den henger nå i skapet mitt, og venter på å bli sydd om.. :jepp:

post-37809-0-41220000-1323080516_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsket med enkel, gjerne retrokjole med blonder, men da jeg prøvde kjoler falt jeg med en gang pladask da jeg fikk denne på meg.. :rodmer: Så den henger nå i skapet mitt, og venter på å bli sydd om.. :jepp:

Den var nydelig^_^

Skrevet

Jeg ønsker meg ikke noen stor kjole i det hele tatt, men har forelsket meg helt i denne

Men siden jeg ikke har noen penger som student og det er Mannen som betaler, så har jeg ikke samvittighet til å kjøpe den. I stedet blir det nok denne

Og alt i alt jeg er veldig fornøyd med det, for kjole nummer to passer mye bedre til kroppsfasongen min :)

Skrevet

Denne synes jeg er nydelig.. *drømme*205cinderellaf.jpg

Nå har jeg funnet drømmekjolen takke være deg :klemmer: Bare synd at jeg ikke kommer til å gifte meg før om et par år.. Bildet skal i hvert fall lagres på pc'en :)

Dette er også en kjole jeg kunne tenke meg å gifte meg i:

post-54764-0-57824700-1323731342_thumb.p

Lov å drømme :rodmer:

Gjest LightBulb
Skrevet

Nå har jeg funnet drømmekjolen takke være deg :klemmer: Bare synd at jeg ikke kommer til å gifte meg før om et par år.. Bildet skal i hvert fall lagres på pc'en :)

Dette er også en kjole jeg kunne tenke meg å gifte meg i:

post-54764-0-57824700-1323731342_thumb.p

Lov å drømme :rodmer:

Så bra! :klemmer:

Det er Disney Cinderella wedding gown :)

Skrevet

Mamma gifta seg i en billig kjole fra en vanlig klesbutikk som hun kasta dagen etterpå. Nå skal det sies at de var ganske blakk den gangen, men jeg er hellig overbevist om at om hun hadde hatt pengene hadde hun gifta seg i en nydelig kjole, hun elsker pene klær;)

Jeg tenker å en runde hos skreddere og designere i byen denne uka, om jeg ikke finner noe bra, bestiller jeg fra DHgate.com og om den ikke funker, blir det en dyr kjole fra en salong. Og det blir MIN drømmekjole. Jeg nekter å gifte meg i en annen type kjole enn det jeg har falt for. Da blir jeg seende på bildene med en bi-smak av anger resten av livet.

Dt samme gjorde min, og ga den bort til en venninne som trengte kjole til en fest noen måneder senere....veldig romantisk :fnise: Tror nok hun hadde lagt litt mer tanke i kjolen hadde hun giftet seg nå :)

Er enig med deg, ikke gift deg i en kjole du ikke føler andre prakker på deg, må være irriterende resten av livet å ikke ha valgt kjolen. Kjøper man en dyr kjole, kan de jo også kanskje selges eler brukes som arvegods ;)

Skrevet

Dt samme gjorde min, og ga den bort til en venninne som trengte kjole til en fest noen måneder senere....veldig romantisk :fnise: Tror nok hun hadde lagt litt mer tanke i kjolen hadde hun giftet seg nå :)

Er enig med deg, ikke gift deg i en kjole du ikke føler andre prakker på deg, må være irriterende resten av livet å ikke ha valgt kjolen. Kjøper man en dyr kjole, kan de jo også kanskje selges eler brukes som arvegods ;)

Har litt lyst å kjøpe en skikkelig pen kjole som er litt tidløs som kan tas vare på og andre kan bruke. Jeg var i ett bryllup i November hvor bruden hadde en vintage brudekjole og hun var nydelig^_^

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...