must Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Ja, det sier seg vel selv hva tråden handler om? Her kan dere poste bilder/linker til alternativer dere vurderer og få respons fra andre. Kanskje kan det også være mulig å få litt tips dersom man ikke aner hva man vil ha?
must Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #2 Skrevet 2. desember 2011 Jeg vurderer noe som ligner denne, men jeg vil ha lilla belte, korsettknyting bak og ivory i stedet for samme farge som beltet på slepet. Komplett link til en ebaykjole der du kan se detaljene bedre:Drømmekjolen?
bobbi Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 (endret) Den var veldig fin, men personlig synes jeg den passer best hvis man har litt sånn " eventyrstil" over bryllupet sitt... Uansett synes jeg man skal velge den kjolen man selv har mest lyst på og kler best Endret 3. desember 2011 av bobbi
must Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2011 Ut på kjoleprøving igjen i dag, og da fant jeg denne som rykket opp som favoritt. Fantastisk!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Ut på kjoleprøving igjen i dag, og da fant jeg denne som rykket opp som favoritt. Fantastisk! Det er en sånn kjole som det går hundre av på dusinet. For meg ser alle sånne stroppeløse kjoler kliss like ut. 3
Hybelkanin Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Åh den var fin! <3 Elsker de sarte blondene og det ikke altfor prangende broderiet.
bobbi Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 Det er en sånn kjole som det går hundre av på dusinet. For meg ser alle sånne stroppeløse kjoler kliss like ut. Har det noe å si da? Vi som vil ha stroppeløse kjoler ser jo helt klart og tydelig forskjell Det viktigste er jo at bruden føler seg fin er det ikke?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Har det noe å si da? Vi som vil ha stroppeløse kjoler ser jo helt klart og tydelig forskjell Det viktigste er jo at bruden føler seg fin er det ikke? Jeg sa bare meningen min om kjolen. TS ba om respons fra andre.
must Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #11 Skrevet 3. desember 2011 Det er en sånn kjole som det går hundre av på dusinet. For meg ser alle sånne stroppeløse kjoler kliss like ut. Egne meninger er helt fint, det Har prøvd ulike typer og har endt opp med å synes de stroppeløse er finest til meg (selv om jeg trodde jeg ville bryte den dominerende trenden med slike kjoler og velge noe annet, det er utrolig hvordan meningen endres når man får prøvd noen kjoler!) Og jeg må jo si jeg er litt uening med deg, det finnes utrolig mange forskjeller mellom stroppeløse kjoler, akkurat på samme måte som det finnes ulike med ermer, med stropper osv. Prøvde f. eks i dag to nesten like kjoler, men herregud for en forskjell det var på de da de kom på!
Gjest LightBulb Skrevet 3. desember 2011 #12 Skrevet 3. desember 2011 Denne synes jeg er nydelig.. *drømme* 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #13 Skrevet 3. desember 2011 Ut på kjoleprøving igjen i dag, og da fant jeg denne som rykket opp som favoritt. Fantastisk! Oh my!! Hvor kan denne kjøpes?? På nett noe sted?
must Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #14 Skrevet 3. desember 2011 Oh my!! Hvor kan denne kjøpes?? På nett noe sted? Det er en ladybird, går sikkert an å google og finne en forhandler Fant faktisk to utsalgsteder i dag som ikke stod oppført på lista til produsenten en gang :D
Gjest Offensive Pie Skrevet 3. desember 2011 #15 Skrevet 3. desember 2011 Denne synes jeg er nydelig.. *drømme* Fine!
United Stars Skrevet 3. desember 2011 #16 Skrevet 3. desember 2011 Denne synes jeg er nydelig.. *drømme* Jeg liker egentlig ikke prinsessekjoler, men denne var nydelig! 2
Amens Skrevet 4. desember 2011 #17 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har vert i noen salonger og prøvd riktig så pene kjoler som jeg har følt med som, ikke bare en brud men en vakker brud i. Nå e ikke budekjoler gratis, men vi kjære har sagt at det er greit så lenge det er innenfor rimelighetens grenser (som er 20k). Min mor og min bestemor synes på den andre siden at det er helt idiotisk å bruke så mye penger på noe man skal bruke en gang og vil heller at jeg skal kjøpe en pen aften kjole eller få noe sydd av de billigere skredderene i byen (er den del fra østen som har slått seg ned i byen). Og det kan være greit det, problemet mitt er jo at jeg ha blitt veldig glad i havfrue skjørtet som er på en del brudekjoler, men som mamma ikke liker da den formen ikke lenger er pen etter man har fått barn... Jeg får det nok som jeg vil til slutt, men det er litt slitsomt å skulle ha den diskusjonen hele tiden... Noen som er i samme båt?
Amens Skrevet 4. desember 2011 #18 Skrevet 4. desember 2011 Jeg liker egentlig ikke prinsessekjoler, men denne var nydelig! Ikke jeg heller, men den var litt nedtonet og utrolig elegant. Jeg tenker får assosiasjoner til 50-tallet;) Tror mange bruder havner i kjoler de ikke hadde tenkt seg^_^ De gjør mest sannsynlig jeg... 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #19 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har vert i noen salonger og prøvd riktig så pene kjoler som jeg har følt med som, ikke bare en brud men en vakker brud i. Nå e ikke budekjoler gratis, men vi kjære har sagt at det er greit så lenge det er innenfor rimelighetens grenser (som er 20k). Min mor og min bestemor synes på den andre siden at det er helt idiotisk å bruke så mye penger på noe man skal bruke en gang og vil heller at jeg skal kjøpe en pen aften kjole eller få noe sydd av de billigere skredderene i byen (er den del fra østen som har slått seg ned i byen). Og det kan være greit det, problemet mitt er jo at jeg ha blitt veldig glad i havfrue skjørtet som er på en del brudekjoler, men som mamma ikke liker da den formen ikke lenger er pen etter man har fått barn... Jeg får det nok som jeg vil til slutt, men det er litt slitsomt å skulle ha den diskusjonen hele tiden... Noen som er i samme båt? Nei, heldigvis får jeg lov til å styre slik jeg vil uten at de blander seg inn. Det tror jeg uansett de ikke har interesse av. Be dem la deg være! Det er jo ditt valg. Men jeg er enig i at 20k er MEGET for en kjole du skal bruke en dag...
bobbi Skrevet 4. desember 2011 #20 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har vert i noen salonger og prøvd riktig så pene kjoler som jeg har følt med som, ikke bare en brud men en vakker brud i. Nå e ikke budekjoler gratis, men vi kjære har sagt at det er greit så lenge det er innenfor rimelighetens grenser (som er 20k). Min mor og min bestemor synes på den andre siden at det er helt idiotisk å bruke så mye penger på noe man skal bruke en gang og vil heller at jeg skal kjøpe en pen aften kjole eller få noe sydd av de billigere skredderene i byen (er den del fra østen som har slått seg ned i byen). Og det kan være greit det, problemet mitt er jo at jeg ha blitt veldig glad i havfrue skjørtet som er på en del brudekjoler, men som mamma ikke liker da den formen ikke lenger er pen etter man har fått barn... Jeg får det nok som jeg vil til slutt, men det er litt slitsomt å skulle ha den diskusjonen hele tiden... Noen som er i samme båt? Har du prøvd å leite på nettet istedet for i salong? Jeg bestilte fra Lilly, de har kjoler i mange prisklasser og god kvalitet Jeg tok en sjangs, brukte sizeguiden deres og bestilte uprøvd - kjolen satt som ett skudd :happy: Dessuten har mødre alltid så mange meninger om så mye rart Jeg bruker å måtte si til min mor; Du kan ikke forvente at vi skal synes nøyaktig de samme tingene er pene - det er 30 år mellom oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå