Gå til innhold

La linnea leve

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Sånn, nå skal jeg se episodene...

EDIT: Og da har jeg sett dem, og jeg skjønner pokker ikke hva dere sytekoppene maser om. Gaaah, orker ikke å utdype engang.

Endret av Moscato
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her handler det ikke om å få ting inn med teskje, men om å ikke uttale seg om ting man ikke vet. Som du selv sa.

Og da synes jeg at du skal gjøre som du selv sier, og ikke uttale deg.

Mener du at man ikke skal kunne si sin mening på et forum?

• Liker 2
Skrevet

Jeg leser helt fint og har sett akkurat det du skriver her.

Men det blir fortsatt for dumt, selvmotsigende og dobbeltmoralskt.

Jeg tror du må lese enda en gang.

Skrevet

Sånn, nå skal jeg se episodene...

EDIT: Og da har jeg sett dem, og jeg skjønner pokker ikke hva dere sytekoppene maser om. Gaaah, orker ikke å utdype engang.

:klo:

Skrevet

:klo:

Se første side i denne tråden.

Skrevet

Mener du at man ikke skal kunne si sin mening på et forum?

Nei det mener jeg ikke..

Jeg tror du må lese enda en gang.

..og nei.

Skrevet

Når man sier at man ikke kan uttale seg om noe, er det gjerne fordi man ikke har erfaring/kvalifikasjon til å kunne uttale seg.

Når man da faktisk i samme vending uttaler seg, sier man samtidig at man i alle fall har nok erfaring/kvalifikasjon til å uttale seg.

Dvs. selvmotsigende og dobbeltmoralskt.

Man må gjerne si sin mening, men da får man også begrunne denne meningen ordentlig.

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke du har så mye erfaring med depresjoner.

Jeg har hatt en alvorlig depresjon i snart seks år, og er enig i at det virker påtatt og overdrevet. Hun dyrker negativiteten og overspiller litt.

• Liker 1
Skrevet

Bare for å gi en liten motvekt til alle deprimerte her som ikke kjenner seg igjen og tror hun bare syter: Jeg har nå sett alle episodene, og jeg kjenner meg igjen.

Jeg også.

Men, egentlig synes jeg kompisen hennes bagatelliserer det hele. Skjønner at han bare vil hjelpe, men hvis han tror at det å ta henne med på dansketur og gi henne kosebamse kan ta vekk de vonde følelsene, så har han misforstått.

Hun har dessuten tidligere uttalt at hun går på antidepressiva og at de gjør henne følelsesmessig avstumpet, noe jeg kjenner meg godt igjen i. Derfor har jeg ingen problemer med å forstå at kompisens tiltak ikke har noen effekt; jeg hadde faktisk bare blitt irritert, selv om jeg skjønner at det er godt ment.

• Liker 4
Skrevet

Hun burde lagt seg inn på psyk og fått skikkelig behandling? Noen som vet hvorfor hun ikke gjør det?

Åja, ja! Det hadde jo løst alt! Å leve totalt isolert fra virkeligheten sammen med magikere av behandlere som bare trenger å knipse med fingrene så er man frisk! Hvorfor han ingen tenkt på det før? :ironi:

Er nok ikke så enkelt ;)

• Liker 9
Skrevet

Åja, ja! Det hadde jo løst alt! Å leve totalt isolert fra virkeligheten sammen med magikere av behandlere som bare trenger å knipse med fingrene så er man frisk! Hvorfor han ingen tenkt på det før? :ironi:

Er nok ikke så enkelt ;)

Noen har sett for mange filmer. :roll: Undersøk litt nærmere hva psykiatri er.

• Liker 5
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Noen spurte i begynnelsen av denne tråden om hun hadde fått egen serie hvis hun ikke var pen. Kanskje ikke.

Men la oss snu litt på det. Hvis hun ikke var så pen, hadde dere fortsatt tvilt på at hun var deprimert? Jeg tviler.

• Liker 9
Skrevet

Har ikkje fulgt med på denne serien. Er det nokon som prøver å avlive ho, eller?

Tittelen høyrast ut som ei Facebook-side der ein skal skrive under på støtteerklæring om ikkje å avlive ei bikkje eller noko :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har ikkje fulgt med på denne serien. Er det nokon som prøver å avlive ho, eller?

Tittelen høyrast ut som ei Facebook-side der ein skal skrive under på støtteerklæring om ikkje å avlive ei bikkje eller noko :fnise:

Vittig.

• Liker 1
Skrevet

Vittig.

Er vel lov å kommentere tittelen? Eller er t.o.m dét ukrenkeleg når det gjeld deperimerte personar?

• Liker 3
Skrevet

Er vel lov å kommentere tittelen? Eller er t.o.m dét ukrenkeleg når det gjeld deperimerte personar?

Jeg syntes bare det var en dårlig vits. Linnea bryr jeg meg ikke om i det hele tatt.

• Liker 1
Gjest WendyClear
Skrevet

Helt ærlig; om jeg hadde brødfødd meg selv på å blogge om livet mitt og poste bilder av meg selv på en av Norges største blogger, så tror jeg at jeg hadde spart meg selv for å google navnet mitt for å lese dritt om meg på diverse nettsteder.

Hva folk som ikke kjenner meg mener om meg er meg helt revnende likegyldig.

ja, for deg er det slik... men nå må du huske på at alle ikke tenker som deg :) (beklager nedlatende tone, fant ingen annen måte å formulere meg på).

Skrevet

Jeg syntes bare det var en dårlig vits. Linnea bryr jeg meg ikke om i det hele tatt.

Greitt nok, var vel heller ikkje meint å vera ein vits, men kva assosiasjon tittelen gav meg.

Skrevet

KG er kjent for å være et drittslengingsforum så det er vel ikke så rart om noen bloggere følger litt med her. Dessuten får de sikkert mange mailer og kommentarer når de blir disset her inne ;)

Jeg skjønner ikke helt det at det liksom skal være greit å f.eks. tvile på hvorvidt en jente virkelig sliter psykisk eller ikke bare fordi hun blogger. Hun er bare 20 år...

Om du googler, så kanskje du kan sette deg litt mer inn i historien til Linnea i media.

Hun har flere ganger sagt at hun skriver for å underholde, at hun vil ha en blogg som er å le av - så hvorfor skal vi ta dette alvorlig mener du?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...