AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #101 Skrevet 6. desember 2011 Da var vi på Linneas blogg gitt. http://www.linniiie.com/2011/12/tidsavbrudd-for-forbindelse.html
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #102 Skrevet 6. desember 2011 Jeg liker henne dessverre mindre og mindre...
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #103 Skrevet 6. desember 2011 Unnskyld meg, men tror hun dama der at hun har monopol på å kritisere andre mennesker?? Hun har blant annet fullstendig latterliggjort Åste fra Idol og Pia Haraldsen, med sin onde sarkasme. Hun gjør det hele tiden svært tydelig hvor mye hun misliker menneskene rundt seg. Kanskje ser hun nå hvordan det føles å bli kritisert. 3
Kelsier Skrevet 6. desember 2011 #104 Skrevet 6. desember 2011 For en gjeng dobbeltmoralister dere er. Det er til å bli kvalm av. At Fotballfrue nektet så lenge for at hun har hatt problemer med mat noen gang, dét skal vi prike på, hate og le av. Men at Linnea går ut og er åpen om sitt problem, men allikevel legger ut vakre bilder av seg selv, som man skulle tro var akkurat det vi ønsket av FF, det skal vi også kritisere! Hæ? Forklar! Legg sammen to og to her a, det er ikke sånn at fordi man opplever alt likt og at hvis jeg har opplevd depresjon på den måten så må det være sånn for andre og. En grei huskeregel for mange KGere: Du sitter ikke på universets hele og fulle sannhet. Du sitter på din egen dødelig rumpe. 11
Gjest strykebrett Skrevet 6. desember 2011 #105 Skrevet 6. desember 2011 men hun gjør ikke det spøtt for å få det bedre, snarere tvert imot. Øh, du har ikke sett den serien du da eller? Den gpår jo ut på nettopp at hun prøver itng for å bli litt bedre. Og for en som er deprimert er faktisk bare det å kle på seg og gå ut døra et jævla slit, så selv om det kanskje virker lite for deg, så gjør hun faktisk masse. Skaff deg litt innsikt før du uttaler deg da.
Gjest Armule Skrevet 6. desember 2011 #106 Skrevet 6. desember 2011 Unnskyld meg, men tror hun dama der at hun har monopol på å kritisere andre mennesker?? Hun har blant annet fullstendig latterliggjort Åste fra Idol og Pia Haraldsen, med sin onde sarkasme. Hun gjør det hele tiden svært tydelig hvor mye hun misliker menneskene rundt seg. Kanskje ser hun nå hvordan det føles å bli kritisert. Det må være det tåpeligste argumentet jeg har lest! Ja, hun burde helt klart kritiseres for å kritisere og snakke stygt om andre. Det betyr ikke at man skal slå tilbake med samme mynt og kritisere henne for alt mulig annet, bare fordi hun kanskje nå ser "hvordan det føles å bli kritisert". Det du oppfordrer til fører bare til en ond sirkel av kritikk, som aldri vil slutte. 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #107 Skrevet 6. desember 2011 Jeg synes det nye innlegget hennes er et soleklart bevis på at jenta er deprimert som faen, i hvert fall, og jeg tviler for at denne tråden hjelper på det. 1
Moscato Skrevet 6. desember 2011 #108 Skrevet 6. desember 2011 Siden det tydeligvis ikke er noen andre her inne som synes de selv har vært stygge her, så kan jeg i alle fall fortelle dere at jeg gråter av dårlig samvittighet nå. Jeg mente absolutt ikke å være stygg, men likevel føler jeg meg som en jævla hurpekjerring når jeg ser hvordan denne tråden har utviklet seg. Og jeg svarte bare på første side. Jeg ser at min opplevelse av depresjon er ulik andres opplevelser, og FY FAEN som det gjør vondt å vite at noen fordømmer min måte å takle min egen tilværelse på. Forskjellen er at jeg som regel slipper å få det trykket i trynet mitt slik Linnea gjør nå, og det er fordi jeg stort sett later som jeg har det fint. Og så kommer smartingene her og påstår at da er jeg ikke deprimert, for jeg er jo ikke dypt fortvilet 24/7! Det er faen ikke enkelt å bli frisk når man hele tiden blir fortalt at man gjør det på feil måte. Det å bli kvitt en depresjon føles som å kvitte seg med en enorm del av sin egen personlighet. Det er faen ikke lett å sitte med følelsen av at ingenting blir igjen når alt det triste er borte. Det er en lang og tung prosess å finne frem nye deler som passer inn der man kutter ut det vonde. 10
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #109 Skrevet 6. desember 2011 Syns virkelig synd på dere.. Maken til bitre mennesker som gjemmer seg bak skjermen på Kg har jeg aldri sett maken til. Oppfordrer dere til å lese det dere har skrevet på dette forumet igjennom tidene, og jeg skal vedde på at det ikke er mye positivt dere har bidratt med. Har dere i det hele tatt lest bloggen hennes? Kom med hvilke argumenter dere vil, men det virker ikke som Linnea er den eneste med problemer her.. Forskjellen er vel at hun er klar over det selv. Håper dere en gang får det bedre med dere selv. Dere er erkeeksemplarer over kvinner som ikke har kommet seg over barneskolestadiet.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #110 Skrevet 6. desember 2011 Øh, du har ikke sett den serien du da eller? Den gpår jo ut på nettopp at hun prøver itng for å bli litt bedre. Og for en som er deprimert er faktisk bare det å kle på seg og gå ut døra et jævla slit, så selv om det kanskje virker lite for deg, så gjør hun faktisk masse. Skaff deg litt innsikt før du uttaler deg da. Jeg har sett serien. Og jeg ser i grunnen ikke at hun prøver, det må jeg bare si. Jeg synes det nye innlegget hennes er et soleklart bevis på at jenta er deprimert som faen, i hvert fall, og jeg tviler for at denne tråden hjelper på det. Det der er virkelig ikke noe bevis. Her skriver hun forresten ta hun ikke liker seg selv, og det skjønner jeg eggentlig ganske godt. Hun framstår som sur og utakknemlig, både i bloggen og på nett-tv. Forresten så skriver hun om seg selv at hun ikke liker noen mennesker, bare seg selv. Hvis man sysler i de deprimertes verden, er det ikke litt rart at man ikke vet at å legge seg inn på psykiatrisk ikke er det samme som å "sperres inne". Hun skriver at så lenge hun ikke kaster stein på folk, så er det ingen grunn til at hun skal være "innesperret". Skjønner hun ikke at det å legge seg inn et sted med fokus på psykisk helse, handler om å komme seg UT av en depresjon? Hun vil jo tydeligvis ikke ut. Hun trives der hun er. KMM, kalles det. 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #111 Skrevet 6. desember 2011 Syns virkelig synd på dere.. Maken til bitre mennesker som gjemmer seg bak skjermen på Kg har jeg aldri sett maken til. Oppfordrer dere til å lese det dere har skrevet på dette forumet igjennom tidene, og jeg skal vedde på at det ikke er mye positivt dere har bidratt med. Har dere i det hele tatt lest bloggen hennes? Kom med hvilke argumenter dere vil, men det virker ikke som Linnea er den eneste med problemer her.. Forskjellen er vel at hun er klar over det selv. Håper dere en gang får det bedre med dere selv. Dere er erkeeksemplarer over kvinner som ikke har kommet seg over barneskolestadiet. Nå sikter jeg selvfølgelig bare til fåtallet som er så stokk dumme her inne, men som forsurer hele forumet og samtidig gir oss andre Kgere et dårlig rykte.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #112 Skrevet 6. desember 2011 Forskjellen er at jeg som regel slipper å få det trykket i trynet mitt slik Linnea gjør nå, og det er fordi jeg stort sett later som jeg har det fint. Og så kommer smartingene her og påstår at da er jeg ikke deprimert, for jeg er jo ikke dypt fortvilet 24/7! Jeg oppfatter egentlig at det har vært litt motsatt i denne tråden, at hun kritiseres for å påta seg(?) en tragisk maske absolutt hele tiden. I løpet av de tre første episodene trekker hun litt på smilebåndet én gang, og det er når hun tester fjæringen i madrassen på båten. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #113 Skrevet 6. desember 2011 Nå sikter jeg selvfølgelig bare til fåtallet som er så stokk dumme her inne, men som forsurer hele forumet og samtidig gir oss andre Kgere et dårlig rykte. At brukere på et forum skal ha et felles dårlig rykte, faller jo på sin egen urimelighet. Dette nettstedet har en (minst) like heterogen brukergruppe som alle andre steder. 2
Gjest Raindrops Skrevet 6. desember 2011 #114 Skrevet 6. desember 2011 Det er faen ikke enkelt å bli frisk når man hele tiden blir fortalt at man gjør det på feil måte. Det å bli kvitt en depresjon føles som å kvitte seg med en enorm del av sin egen personlighet. Det er faen ikke lett å sitte med følelsen av at ingenting blir igjen når alt det triste er borte. Det er en lang og tung prosess å finne frem nye deler som passer inn der man kutter ut det vonde. Det siste avsnittet traff meg virkelig rett i hjerterota, du klarte nettopp å sette ord på noe som jeg har slitt med i flere år. Jeg har ikke helt klart å forklare det for meg selv engang, og selv om jeg føler at jeg sakte men sikkert blir frisk så er det akkurat det med å finne de nye delene jeg sliter mest med nå, det er som om jeg må finne meg en ny identitet. Føler at det blir litt rart å si takk for hjelpen, men det er det jeg har lyst til å si 4
Moscato Skrevet 6. desember 2011 #115 Skrevet 6. desember 2011 Det siste avsnittet traff meg virkelig rett i hjerterota, du klarte nettopp å sette ord på noe som jeg har slitt med i flere år. Jeg har ikke helt klart å forklare det for meg selv engang, og selv om jeg føler at jeg sakte men sikkert blir frisk så er det akkurat det med å finne de nye delene jeg sliter mest med nå, det er som om jeg må finne meg en ny identitet. Føler at det blir litt rart å si takk for hjelpen, men det er det jeg har lyst til å si Nå ble jeg i alle fall litt oppmuntra:) Uten å skulle si noe veldig bastant tror jeg dette er med på å gjøre slik at Linnea fremstår som trassig, og at det ser ut som hun "ikke prøver engang". Det trenger ikke å være sinnavblogger-statusen sin feil, for jeg tror det er noe som veldig mange som sliter kan kjenne seg igjen i. Friske mennesker kan jo prøve å forestille seg hvordan de skulle greid å slutte å bli glad for ting (som blir det motsatte av det vi prøver på). Tror de hadde følt at de mista ganske mye av seg selv... 1
Gjest Koala Lompa Skrevet 6. desember 2011 #116 Skrevet 6. desember 2011 Det er faen ikke lett å sitte med følelsen av at ingenting blir igjen når alt det triste er borte. Veldig godt sagt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #117 Skrevet 6. desember 2011 Skjønner hun ikke at det å legge seg inn et sted med fokus på psykisk helse, handler om å komme seg UT av en depresjon? Hun vil jo tydeligvis ikke ut. Det er nettopp derfor jeg anså innlegget hennes som et bevis for meg, fordi det vitner om at hun sliter med depresjoner på litt av den samme måten som jeg gjør. Har slitt nå i over 8 år, og først i år har jeg klart å karre meg til en psykolog. Det betyr IKKE at jeg har gått i 7-8 år og ikke hatt lyst til å komme meg ut av depresjonen, det betyr bare at jeg ikke klarte det.
Gjest strykebrett Skrevet 6. desember 2011 #118 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har sett serien. Og jeg ser i grunnen ikke at hun prøver, det må jeg bare si. Skjønner hun ikke at det å legge seg inn et sted med fokus på psykisk helse, handler om å komme seg UT av en depresjon? Hun vil jo tydeligvis ikke ut. Hun trives der hun er. KMM, kalles det. "på tross av langvarig psykologbehandling sliter Linnea med å finne glede i livet" heter det i introen. Det er faktisk ikke så enkelt som å gå til behandling så blir man kvitt en psykisk lidelse. Det funker ikke på alle, eller til alle tider. At idioter kommer å sier at det er den syke sin egen feil at hun ikke er frisk hjelper i alle fall ikke!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #119 Skrevet 6. desember 2011 Hun vil jo tydeligvis ikke ut. Hun trives der hun er. KMM, kalles det. Er det et kjent fenomen? Hva står KMM for? 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #120 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har sett serien. Og jeg ser i grunnen ikke at hun prøver, det må jeg bare si. Det der er virkelig ikke noe bevis. Her skriver hun forresten ta hun ikke liker seg selv, og det skjønner jeg eggentlig ganske godt. Hun framstår som sur og utakknemlig, både i bloggen og på nett-tv. Forresten så skriver hun om seg selv at hun ikke liker noen mennesker, bare seg selv. Hvis man sysler i de deprimertes verden, er det ikke litt rart at man ikke vet at å legge seg inn på psykiatrisk ikke er det samme som å "sperres inne". Hun skriver at så lenge hun ikke kaster stein på folk, så er det ingen grunn til at hun skal være "innesperret". Skjønner hun ikke at det å legge seg inn et sted med fokus på psykisk helse, handler om å komme seg UT av en depresjon? Hun vil jo tydeligvis ikke ut. Hun trives der hun er. KMM, kalles det. Right on!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå