AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Jada, jada, jeg vet at man kan spise hva man vil når man går ned i vekt, bare man passer på mengden. Ja ja ja, jeg vet også at jeg bør starte NÅ, men jeg ønsker å spise ekstra godt i helgen før jeg kjører for fullt på mandag! :-) Vil spise noe kjempekjempegodt, kun dessert/godt. Liker ikke godteri bortsett i fra sjokolade. Elsker desserter, is og kaker. Orker ikke bake noe eller bruke lang tid. TIPS???:-)
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Må legge til at jeg ikke skal skeie ut på tusener av kalorier:P TS
isbiten. Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Om du uansett ikke skal bake, så trenger du jo egentlig ikke planlegge. Kjøp akkurat det du har lyst til der og da, men unngå de store mengdene. Kjøp deg en sjokolade og en bolle f.eks. Også kan du ha noen sunne ting i tillegg som frukt med vaniljekesam/skyr, gulrot med dip e.l.
rox Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Dette er favorittdesserten min. Den er nok ikke spesielt sunn, men den er heller ikke av de verste tror jeg. Det som kan bli farlig er at du synes det er så godt at du må lage mer og spise alt. Smør en liten illfast form. Jeg bruker en liten rund form til 2 personer. Brekk opp 1/2-1 plate hvit skjokolade, og legg det i bunnen. Det trengs ikke så mye, meningen er bare å gi bittelitt smak. Legg et lag frosne skogsbær over slik at det stort sett dekker skjokoladen. Sett formen midt i ovnen på 200℃ i 15 minutter. Legg så noen mashmallows over, disse skal heller ikke dekke formen helt men ha ca 2 cm mellomrom. Så skal dette inn igjen i ovnen, men nå bare et par minutter til mashmallowsene er blitt gyldne og har smeltet litt utover. NAM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå