Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det må være sinnsykt kjedelig å være religiøs fanatiker . Enten du er kvinne eller mann. Som mann må du jo gå rundt å moralsk fordømme alle rundt deg som gjør noe du ikke liker . Ikke kan du gå på puben å ta deg en øl heller . Utvalget ditt i lesestoff er og svært begrenset , sikkert utvalget i filmer og .

Som kvinne må du jo stort sett rette deg etter det mannen sier, og det blir sikkert en del, siden han ikke har så mye annet å finne på .

Og så kan du sikkert sy eller strikke , og lese det meget begrensede utvalget av bøker .

Jeg kan ikke fatte at noen mennesker som er født med hjerne ønsker å begrense seg selv så mye .

Eller at de kan tro at en gud som har skapt verden (ifølge dem) ikke vil at menneskene skal benytte seg av den .

Religiøse fanatikere er underlige skapninger .

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de tenker det samme om deg? Det må være evig kjedelig å være ureligiøs. Enten du er kvinne eller mann. Som mann kan du jo gå rundt og gjøre omtrent hva du vil. Du kan gå på puben å ta deg en øl. Utvalget ditt i lesestoff er ubegrenset, det er utvalget i filmer og. Som kvinne kan du jo stort sett gjøre som du vil. Og så kan du sikkert sprade rundt i bikini eller si de styggeste ord. Ureligiøse er merkelige vesner.

Kanskje noen synes det er spennende å ha regler og grenser? Å faktisk ha et livssyn å betro seg til. Kanskje det er du som er den kjedelige?

• Liker 2
Gjest D_flatmajor
Skrevet

Selv tenker jeg at religiøse fanatikere sikkert har en bedre formening om hva som er kjedelig for dem enn jeg har. :) For meg er det feil å være religiøs, for dem er det riktig. De syns sikkert noe ved min tilværelse høres kjedelig ut også.

Skrevet

Neeeeeei, de legger en hel masse begrensninger på seg selv . Men husk at jeg snakker om religiøse fanatikere nå da, ikke vanlige religiøse . Jeg fatter ikke dem heller , men de har det sikkert greit .

• Liker 1
Skrevet

Kanskje de tenker det samme om deg? Det må være evig kjedelig å være ureligiøs. Enten du er kvinne eller mann. Som mann kan du jo gå rundt og gjøre omtrent hva du vil. Du kan gå på puben å ta deg en øl. Utvalget ditt i lesestoff er ubegrenset, det er utvalget i filmer og. Som kvinne kan du jo stort sett gjøre som du vil. Og så kan du sikkert sprade rundt i bikini eller si de styggeste ord. Ureligiøse er merkelige vesner.

Kanskje noen synes det er spennende å ha regler og grenser? Å faktisk ha et livssyn å betro seg til. Kanskje det er du som er den kjedelige?

Jeg har da et livssyn selv om det ikke er religiøst.Og så kan jeg velge å gjøre alle disse handlingene uten å bry meg om noen "prektige" regelryttere som skal bestemme . Og sikkert kunne få meg skikkelig i kjelleren dersom jeg var religiøs .

Skrevet

De er bare ekstremt tålmodige! Du vet Sebastianen, de skal ha det gøy når du og jeg brenner i kjelleren. :lur:

• Liker 1
Skrevet

Det må være kjedelig å ha så mange fordommer mot "fanatisk" religiøse.

Skrevet

Å ha fordommer mot fanatikere vil jeg påstå at er sunt.

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Mennesker som er religiøse er kjedelige på de aller fleste nivåer... Spesielt på det intelektuelle.

• Liker 2
Skrevet

De er bare ekstremt tålmodige! Du vet Sebastianen, de skal ha det gøy når du og jeg brenner i kjelleren. :lur:

hehe, jaja tror heller jeg ville vært der , iallefall om du og var det ,hehe. Men nå er det sånn at jeg tror jo ikke på det heller .

Skrevet

Neida , det går greit , har ikke du fordommer mot fanatikere ?

Skrevet

Mennesker som er religiøse er kjedelige på de aller fleste nivåer... Spesielt på det intelektuelle.

Det er alltid moro når noen feilstaver dette ordet.

• Liker 3
Skrevet

Neida , det går greit , har ikke du fordommer mot fanatikere ?

Jeg velger å ikke sette folk i den båsen bare fordi jeg ikke forstår tankesettet deres.

Skrevet (endret)

Det verste av alt, er at de ikke rekker å bli skuffet. :sukk:

Å brenne i kjelleren høres forøvrig ikke så kjedelig ut. Sikkert dritvondt og ensformig, men ikke kjedelig.

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Jeg velger å ikke sette folk i den båsen bare fordi jeg ikke forstår tankesettet deres.

huh ? du vet hva en fanatiker er ikke sant ?

• Liker 2
Skrevet

Det verste av alt, er at de ikke rekker å bli skuffet. :sukk:

Å brenne i kjelleren høres forøvrig ikke så kjedelig ut. Sikkert dritvondt og ensformig, men ikke kjedelig.

Himmelen derimot , det høres alvorlig kjedelig ut . Sikkert fullt av regler og .

Skrevet

Jeg synes det er morro når noen henger seg opp i staving .....

Gjest MorAase
Skrevet

Å, jeg kan love deg at det er langt flere ord en som så jeg kan feilstave :opplyser:

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes at det er kjempe kjedelig å være sammen med religiøse mennesker. Forstår meg ikke på dem. Er glad for at familien min ikke er religiøse selvom de opprinnelig er muslimer! TAKK Å LOV! anti religion 4 ever.

• Liker 3
Skrevet

hehe, jaja tror heller jeg ville vært der , iallefall om du og var det ,hehe. Men nå er det sånn at jeg tror jo ikke på det heller .

:5: Joda, det finnes, jeg har det fra sikre kilder! :opplyser: Xen min syntes nemlig det var veldig trist at vi ikke kunne dele evigheten. Han skulle jo opp, og det skulle visstnok IKKE jeg. :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...