AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Jeg har vært i USA for en "lengre" periode, og lagt på meg ti kg. på fire mnd. Dette er naturligvis veldig kjedelig for meg, da jeg hadde en veldig stram og slank kropp i forkant. Har ikke trent denne perioden heller, så jeg er rett og slett dvask i skrivende stund.. Og jeg føler meg forferdelig. Kroppen min ser ikke ut, da dette er rent fett. Jeg har fått masse cellulitter, og to strekkmerker på venstre ytre lår. SÅ, jeg trenger litt råd her.. Jeg skal ikke sulte meg ned i vekt, men jeg skal trene og begrense meg veldig. Det har vært nok is, kaker og hamburgere med pommes frites for en ganske god stund nå. Jeg skal definitivt ikke være blant dem som går ned 0,3-0,5 kg i uken, men heller 1-1,5. Orker ingen kommentarer på dette, da kostholdet mitt hjemme i Norge er helt annerledes enn i USA, og jeg ikke kommer til å gå opp igjen det jeg går ned. VIL kroppen min bli den samme igjen som før etter minus ti kg? Vil cellulittene forsvinne? Vil jeg slutte å få strekkmerker? Vil jeg fremdeles være dvask etter å ha gått ned dette, eller vil jeg være den samme flotte med superstram rumpe? Ha ha Jeg har tenkt til å trene styrke samtidig, men ettersom jeg skal være i kaloriunderskudd vil det kanskje ikke være noe poeng i det..? Setter STOOOR pris på alle svar!! ))
Gjest Offensive Pie Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Hvorfor er du så innstilt på å få store ukentlige vekttap? Det å gå ned 0,5-1 kg uka handler ikke bare om faren for å sprette opp igjen, det handler hovedsaklig og å unngå å tape muskelmasse. For å svare på det du spør om, så finnes det ingen garantier for at kroppen din blir seende nøyaktig ut som før. Strekkmerkene blir nok værende, og cellulitter er noe alle får med alderen. Men det er ingenting i veien for at du får strammet deg opp igjen med et ordentlig styrketreningsregime
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Hvorfor er du så innstilt på å få store ukentlige vekttap? Det å gå ned 0,5-1 kg uka handler ikke bare om faren for å sprette opp igjen, det handler hovedsaklig og å unngå å tape muskelmasse. For å svare på det du spør om, så finnes det ingen garantier for at kroppen din blir seende nøyaktig ut som før. Strekkmerkene blir nok værende, og cellulitter er noe alle får med alderen. Men det er ingenting i veien for at du får strammet deg opp igjen med et ordentlig styrketreningsregime Fordi jeg skammer meg over hvordan jeg ser ut. Jeg er blitt helt totalforandret på få måneder, og hater at de rundt meg skal se meg slik.
Siiw Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Ikke godt og si, men det tar nok litt tid før kroppen er tilbake for fullt! Men tren styrke selv om du går i underskudd!! styrke er nødvendig uasnett! og ikke bare tenk kg du skal ned, men føl på formen at den blir bedre å! =)
Smores Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Jeg hadde ca samme problem som deg etter å ha vært i utlandet i nærmere 4 mnd. Gikk opp 6 kg, brukte vel ca 2-3 mnd på å gå ned igjen til normalvekten. Mener selv at jeg nå ser ut som jeg gjorde før jeg la på meg. Strekkmerker har jeg masse av på lårene etter at jeg begynte å utvikle meg på ung.skolen, så tror ikke det er så mye å gjøre med det, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå