Gå til innhold

Kjole fra Bik Bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt denne kjolen fra bik bok. Lot meg overtale av en venninne som syntes den var veldig fin på meg. Den sitter i grunnen veldig pent, men jeg er i begynnelsen av 20-årene, og bekymrer meg litt for om denne kjolen er for "fjortis"? Noen som eventuelt har sett den på noen og kan si hva de synes? :skravle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes kjolen var fin jeg :) Hvos du har kroppen til å bruke en slik kjole så synes jeg du skal omfavne det ;)

Skrevet

Jeg tror du får mindre fjortis-følelse med tette strømpebukser til. Dersom den sitter fint på deg, synes jeg du bare skal kjøre på :)

Gjest badeand1
Skrevet

Syns den var fin jeg. (med mindre den er for kort)

Skrevet

Jeg har tenkt til å bruke sorte strømper, ja, og nei, den er ikke for kort, for jeg er ganske kort :)

Skrevet

Nei, absolutt ikke fjortis, med mindre den sånn akkurat dekker rumpen. :) Veldig fin!

Skrevet

Litt kjedelig (jeg er "anti-svart kjole" fordi alle har det på denne årstiden), men ikke fjortis:) Syns den funker både med og uten strømper til:)

Likte godt den ved siden av jeg, den rosa-rødlige.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Så morsomt, var faktisk og prøvde den kjolen i går :fnise:

Om du har kroppen til å gå med den, synes jeg du skal kjøre på! Det er jo en tettsittende kjole med kløft; jeg likte den i hvert fall veldig godt :) I tillegg er den plaine uten for mye dilldall på. Passer til ulike anledninger også. Tror ikke du skal bekymre deg for at den er fjortis altså ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...