AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Fant ut at dette var det mest passende forumet å legge tråden i, men bare flytt om noe annet passer bedre.. Jeg har blitt invitert på frokost til noen som bor på et Thon-hotell, og jeg er litt beskjeden og nervøs av meg, og lurer derfor på hvordan det fungerer i slike tilfeller? Møter man bare opp og må betale til noen? Av infoen på Thon Hotels sin hjemmeside ser jeg at frokost er inkludert i prisen for rommet, men siden jeg ikke bor der, så må jeg sikkert betale noe..? Pris..? Finner ikke noen info om hvordan det fungerer, og om de i det hele tatt selger frokost utenom..? Kan noen forklare/berolige meg litt her? Har jo ikke tenkt å snike til meg gratis frokost heller, og har lite lyst til å møte opp, bare for å få beskjeden "Beklager, du må gå. Det er kun for gjester på hotellet."
Linvei Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Jobber på hotell og det er bare å gå i resepsjonen å si du kunne tenke deg å kjøpe frokost. Koster rundt 70-100 kr.
Henkelpenkel Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 (endret) Kan du ikke bare ringe til Thon da? Spørre hvordan dette fungerer? Så slipper du bekymre deg Endret 2. desember 2011 av ingrido
Kamikatze Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Det er - eller var i alle fall tidligere, helt vanlig å kjøpe hotellfrokost. Er bare å smette innom resepsjonen, så sitter du der og glefser, før du vet ordet av det.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Takk for svar, dere! Jeg hadde ikke tenkt på resepsjonen en gang! Er ikke så ofte på hotell.. Da får jeg bare stikke bortom den på veien inn. Supert. - TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå