Gå til innhold

Spise frokost på hotell man ikke bor på - Thon Hotel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at dette var det mest passende forumet å legge tråden i, men bare flytt om noe annet passer bedre.. :sjenert:

Jeg har blitt invitert på frokost til noen som bor på et Thon-hotell, og jeg er litt beskjeden og nervøs av meg, og lurer derfor på hvordan det fungerer i slike tilfeller? Møter man bare opp og må betale til noen? Av infoen på Thon Hotels sin hjemmeside ser jeg at frokost er inkludert i prisen for rommet, men siden jeg ikke bor der, så må jeg sikkert betale noe..? Pris..? Finner ikke noen info om hvordan det fungerer, og om de i det hele tatt selger frokost utenom..? Kan noen forklare/berolige meg litt her? Har jo ikke tenkt å snike til meg gratis frokost heller, og har lite lyst til å møte opp, bare for å få beskjeden "Beklager, du må gå. Det er kun for gjester på hotellet."

Skrevet

Jobber på hotell og det er bare å gå i resepsjonen å si du kunne tenke deg å kjøpe frokost. Koster rundt 70-100 kr.

Skrevet (endret)

Kan du ikke bare ringe til Thon da? Spørre hvordan dette fungerer?

Så slipper du bekymre deg :)

Endret av ingrido
Skrevet

Det er - eller var i alle fall tidligere, helt vanlig å kjøpe hotellfrokost.

Er bare å smette innom resepsjonen, så sitter du der og glefser, før du vet ordet av det. :)

Skrevet

Takk for svar, dere! Jeg hadde ikke tenkt på resepsjonen en gang! :klaske: Er ikke så ofte på hotell.. Da får jeg bare stikke bortom den på veien inn. Supert. :)

- TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...