Honesty Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Er det noen som har erfaringer med shampoo og conditioner fra Joico Color Endure? Ikke minst: hvordan lukter de? Jeg har farget hår som klippes ofte, og som er ganske glatt og mykt i struktur. Akkurat nå bruker jeg produkter fra Sebastian og Vidal Sassoon, men lukta begynner å gå meg på nervene, så jeg har lyst til å prøve noe annet, og disse virker lovende.
Londres Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Hei. Jeg har både striper og farge i håret og bruker Joico colour endure. Kjempefornøyd! Lukter ganske lite, ingen påfallende blomster, frukt eller parfymeduft. Mykt hår som er lett å å ha med å gjøre.
Honesty Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2011 Tusen takk. Jeg tror jeg må prøve den etterhvert, for forandring fryder. Frisøren min selger Sassoon, og produktene er knallbra, umulige å finne på nett (ca. 300 kroner pr. stk), og alle lukter likedan, så jeg trenger litt forandring, og har egentlig prøvd det meste.
Gjest Regza Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Elsket den serien når jeg farget håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå