Gjest Cosette Skrevet 2. desember 2011 #21 Skrevet 2. desember 2011 For meg er det er sånt kjedelig, pregløst navn. Sikkert fordi det var mange Silje-er oppigjennom skoletiden som vi måtte skille fra hverandre ved å kalle dem Silje + første bokstav i etternavnet. Har ikke noe imot navnet i seg selv, men ikke noe jeg hadde vurdert til et eget barn.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #22 Skrevet 2. desember 2011 Har ei jente (barnehagealder) som heter Silje, så jeg liker såklart navnet!
Dunkel Skrevet 2. desember 2011 #23 Skrevet 2. desember 2011 Alle de som heter Silje som jeg kjenner er veldig intellegente. Men ja, er jo et fint navn, hvorfor ikke kalle barnet det?
Gjest Blå Skrevet 3. desember 2011 #24 Skrevet 3. desember 2011 Nå har vel ikke TS dårlige assosiasjoner til det navnet siden det blir vudert som et alternativ. Er så utrolig mange duster her som må svare, hva tror dere TS får ut av det?Skjerp dere å svar saklig! Synes Silje er et fint navn som passer alle aldre. At det ikke ligger på navnetoppen nå ser jeg bare på som positivt. 2
Gjest Bomullsdott Skrevet 3. desember 2011 #27 Skrevet 3. desember 2011 Silje er som en blanding av sild og kolje. Jeg liker ikke navnet i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #28 Skrevet 3. desember 2011 Det fineste mennesket jeg kjenner heter Silje
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå