Gå til innhold

Navnet Silje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om navnet Silje?

Føler det er mange på min alder og litt eldre som heter det, men ikke mange nykommere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fryktelig kjedelig navn.

• Liker 2
Skrevet

Synes det er et kjempefint navn jeg. Fint, men enkelt og upretensiøst, i motsetning til hva som er populært nå til dags. Ikke kjerringaktig heller, for den del.

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes Silje er et veldig pent navn! Ikke mange av de som blir født nå som heter det heller.

• Liker 5
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Har ikke gode assosiasjoner til det navnet, så for meg er det ikke fint i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet

Det er et kjempefint navn! :)

• Liker 2
Skrevet

Liker navnet Silje veldig godt. Det er et navn som alle har hørt, ingen misforstående stavelser, lettlikt og sikkert ikke veldig mange andre som kaller barn nå om dagen det samme.

• Liker 3
Skrevet

Liker det ikke, men har dårlige "efaringer" med jenter med det navnet.

• Liker 3
Skrevet

Ludder med spiss hake.

• Liker 2
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jenter som heter Silja er bestandig dumme og snørrete. Blonde og har en tragisk klesstil. Foreldrene er åndsfraværende.

Gjest Thessie!
Skrevet

Jenter som heter Silja er bestandig dumme og snørrete. Blonde og har en tragisk klesstil. Foreldrene er åndsfraværende.

Bra det var Silje det er snakk om da :)

Skrevet

Jeg har aldri vært spesielt glad i det, men det er i og for seg et helt kurant navn. MYE bedre enn det mange kaller ungene sine nå til dags i alle fall.

Skrevet

jeg syns det er et fint navn:) ei veldig god venninne av meg heter silje så har bare gode tanker rundt navnet;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er veldig fint. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg heter Silje! :)

Har forsåvidt ikke blondt hår, tragisk klesstil eller åndsfraværende foreldre av den grunn ;)

• Liker 1
Skrevet

Syns det er et veldig barnslig navn, som passer til barnehagebarn... Syns man kommer til et punkt hvor man blir for "gammel" til å hete Silje :sjenert:

Skrevet

Hvor mange " Silja" kjenner du? Det er 440 i Norge, så det skal godt gjøres å kjenne mange ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...