Gjest ticket Skrevet 2. desember 2011 #21 Del Skrevet 2. desember 2011 Uff, jeg skjønner deg godt. Frisøren farget håret mitt orange og så grønt når hun prøvde å fikse det, jeg grein noen ganger de neste dagene ja. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 3. desember 2011 #22 Del Skrevet 3. desember 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Iah, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #23 Del Skrevet 3. desember 2011 Hvordan går det TS? Jeg har selv fått frisørskrekk etter en sånn episode, og jeg måtte faktisk krangle og true med TV2 hjelper deg før jeg fikk pengene tilbake. (Hjalp ikke å si jeg hadde prata med forbruker-rådet og hadde dems støtte...) Jeg kommer aldri i resten av mitt liv til å slippe en frisør oppi huet mitt igjen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 3. desember 2011 #24 Del Skrevet 3. desember 2011 har i grunn ikke noen råd til deg, vil bare si at det er flere i samme situasjon jeg har fått flere stygge og dårlige hårklipper i løpet av årene, hvor det ikke er tatt hensyn til tykt hår - ofte har det blitt tynnet uten at jeg har bedt om det, det har blitt klippet skjevt, frisyrer som ikke passer mitt ganske firkantede ansikt- det er en lang liste. etter siste mislykkede klipp bestemte jeg meg for å bruke minimalt med tid og penger hos frisør en god stund fremover, så nå får de kun stusse og da akkurat så mye som jeg selv vil, jeg farger ettervekst hjemme ( dessverre arvet grå hår fra mor og mormor) og kurer håret. tar i tillegg b-vitaminer og ellers lar jeg håret lufttørke. først nå er det slik jeg vil at det skal være. stå på krava, skulle ønske jeg var litt tøffere og hadde bedt om refusjon eller kompensasjon. man føler seg skikkelig lurt når man trekker kortet og betaler en 12-1600 og ser sååå fin ut der og da, men uansett hva man gjør senere blir det ikke like bra. klart, de kan jo styling og føneteknikker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #25 Del Skrevet 3. desember 2011 Huff, kjenner jeg får helt vondt av dere og. Har hatt en helt jævelig dag, jeg orker ikke se meg selv i speilet, da begynner jeg bare å grine. På den ene siden så er dette helt patetisk, det er jo bare hår, men jeg føler meg helt deprimert Det er ingen sjans for at jeg lar dette passere uten å få tilbake pengene mine, selv om det er fattig trøst. Jeg er dømt til å gå med duste-hår i en god stund fremover og gad ane hvem jeg skal gå til da, denne dama skulle være knall ifølge kritkker og erfaring postet på hjemmesiden. Jeg har ikke orket å prøve å få tak i salong-eier, føler meg helt tom og så nedfor. Må vente til uken med å kjøpe hårføner så jeg kan forsøke å style det selv men er super-redd for at jeg ikke får til noe i nærheten av hva hun gjorde. Hva kan vel jeg som bare har ristet håret på plass som en hund i alle år oppimot en "proff" som holdt på i over 20 minutter for å få lagt ned feil-klipte bølger og det på en annens hår. Tusen takk for omtanken frøkner, det er satt meget pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 3. desember 2011 #26 Del Skrevet 3. desember 2011 heh en gang ville jeg ha en rocka sveis med sidelugg, altså kort, men ikke superkort. Ble til at frisøren klarte å fikse en skikkelig "nice" frisyre sånn at jeg så ut som en dårlig kopi av Bjarne betjent.... What a wonderful world 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå