Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en kjole på nelly som jeg likte veldig godt. Jeg bruker normalt størrelse s og m. De hadde jo selvfølgelig bare denne kjolen igjen i large. Jeg kikket på målene og målte etter to kjoler i sånne type i s og m. Fikk egentlig mål som passet med large størrelsen deres. Jeg målte på kroppen min og kunne virke som målene skulle passe ganske greit. Nå skilte jo noen av målene bare 1 cm da. Men er størrelsene til nelly veldig små? Jeg er jo ikke så veldig stor akkurat. Noen erfaringer med kjolekjøp hos nelly? Nå vet jeg jo ikke om kjolen passer da, håper det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er både små i størrelse og utrolig korte. Kjolene dems er som gensere/topper på meg.

Skrevet

Nå har Nelly mange ulike merker da, så det vil jo variere en del. Jeg er en XS, og 168 cm høy. Alle kjolene jeg har handlet har vært altfor store til meg, hang på meg omtrent:p så det ble retuuur

• Liker 2
Skrevet

Ja, så modellen brukte s og den hadde jeg ikke kommet inn i kunne det sett ut som. Hun var 3-4 cm høyere og kjolen var kort på henne og jeg hadde ikke gått med den om den ble så kort på meg:P large er 3 cm lenger så får håpe den er grei. Kan jo uansett ikke gjøre så mye annet don å vente å se:)

Skrevet

Ja, så modellen brukte s og den hadde jeg ikke kommet inn i kunne det sett ut som. Hun var 3-4 cm høyere og kjolen var kort på henne og jeg hadde ikke gått med den om den ble så kort på meg:P large er 3 cm lenger så får håpe den er grei. Kan jo uansett ikke gjøre så mye annet don å vente å se:)

Jeg ville ikke ha kjøpt en large hvis jeg ikke hadde vært en large i utgangspunktet. Nå vet ikke jeg hvordan type kjole du har tenkt på, men hvis den er f.eks. stroppeløs vil den henge hvis du ellers er en s/m. Hvis det er lengden du tenker på derimot, så ja, kjolene er ganske korte!

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker å skjekke hvilke kommentarer plaggene har fått og kommentarene på størrelsene da spesielt.. Har ikke til dags dato kjøpt noe på nelly som var helt feil mtp størrelse :) Størrelseskommentaren til denne kjolen er jo normal til liten i størrelsen, men vil tro at hvis du er en S-M så blir Large for stort uansett.. den skal jo sitte ganske stramt på kroppen.

• Liker 1
Skrevet

Ja, kan godt være det:-/ jaja, får bare sende den tilbake. Om den ikke passer har de kanskje fått inn m igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...