Gjest Tinneaa Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Hei Jeg trenger virkelig en ny start, og hadde blitt veldig glad om noen kunne hjulpet meg litt med tips. Dagene mine begår ut på å være på skolen, ta masse tentamner,komme hjem og sitte på pcen, sove og stå opp.Har ikke så mange i klassen å være med, men heldigvis en del utenfor. Jeg sliter med dårlig selvtillit i tillegg, og var så idiotisk å legge ut et bilde av meg selv på en nettside og spurte hvordan jeg så ut. Etter jeg hadde fått forskjellige svar, alt fra at jeg var vakker, "gorgeus", liknet på en barbie til at jeg ikke så bra ut og var en 4 av 10. Jeg ble faktisk påvirket av disse negative kommentarene, noe som egentlig er helt teit og patetisk! Slettet derfor absolutt alle innlegg jeg hadde spurt om jeg så bra ut og blabla, for jeg skjønte at nå hadde jeg gått alt for langt. Det går ofte i surr med avtaler, prøver, tider og liknende. Jeg kommer alltid forsent til skolen også og nå har jeg tusenvis av anmerkninger. Jeg vet ikke helt hva eller hvordan jeg skal starte. For jeg har kommet inn i en boble hvor jeg sikkelig, sikkelig selvfokusert. Bryr meg veldig mye om hva andre syns om meg Noen skjønner kanskje ikke hvorfor jeg skriver denne lange teksten og bare syter, haha. Men jeg lurer bare på om noen har noe tips til hvordan man kan få en mer strukturert hverdag og takle ting bedre? Få mer motviasjon og bli mer sikker? Trenger virkelig en ny start og en mer positiv tankegang
lialalokita Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Du burde bry deg hva du mener av deg selv.Folk kan si gode ting og dårlige ting.Du burde se deg selv i speilet og si at du er en sterk, motivert og vakker person.Det viktigste er å være vakker inni deg.Hvis du stoler på deg selv at du kan klare å gjøre ting, du klarer hva som helst.Du vet inni deg at du er en sterk person og kan ha en god fremtid.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 en start er å legge seg tidlig nok sånn at du kommer deg opp i riktig tid på morgenen. Da får du med deg dagen samt slipper negative ting i forhold til skolen. Bruk tid på skolearbeide. Når du vet at har gjort en innsat så gjenspeiler det seg ofte i karakterer og det gir en økt selvfølelse. Sørg for at du trives med utseende ditt som f. eks. hår og klær. Har du vurdert trening? Kan du få noen med deg. Ev. på en eller annen fritidsaktivitet som du trives med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå