Hecubaa Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 (endret) * Endret 2. oktober 2016 av Hecubaa 2
Gjest Offensive Pie Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Du er definitivt ikke alene om den - damehåndball og julekaker gjør eksamenstida levelig.
Gjest just words Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Håndball i kveld ja… Liker ikke julen så meget. Men klementiner, julebrus og håndball da blir alt så meget bedre…. La oss ”pisse på de” som Camilla Herrem sa i fjor!!!
Personlig12 Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 GLEDELIG. Enda bedre etter en herlig Tottenhamseier og 2 plass. Lykke <3
Gjest NozMonster Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 (endret) Er det flere enn meg som elsker desember litt ekstra pga. håndball-VM? I såfall fins det herved en tråd for alle oss som skal følge med! Her er Norges innledende kamper: 3.12 20:15 Norge - Tyskland 4.12 20:15 Kina - Norge 6.12 20:15 Norge - Island 7.12 20:15 Angola - Norge 9.12 20:15 Norge - Montenegro går disse kampene på sportsbarene i oslo? håndballdamene har gjort det så bra så lenge nå, at norges befolkning faktisk forventer, og nesten ser det som en selvfølge at de vinner! det synes jeg er litt dumt, for vi blir jo mer sinte om de taper, enn glade om de vinner! Endret 3. desember 2011 av NozMonster
Personlig12 Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 går disse kampene på sportsbarene i oslo? håndballdamene har gjort det så bra så lenge nå, at norges befolkning faktisk forventer, og nesten ser det som en selvfølge at de vinner! Jeg vil nesten tro det, da det ikke kræsjer med fotballkamper... Nå begynner det. TVI TVI DAMER!!!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 Hva skjeer med Norge!? Altfor mange rookies og for få rutinerte spillere. Jeg visste det kom til å bli sånn
Hecubaa Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #11 Skrevet 3. desember 2011 (endret) Vi er så vant til å ha full kontroll på motstanderen at det rakner så fort vi ikke har det :/ PS: Angående livesendinger på sportsbarer så ser det faktisk dårlig ut, i alle fall i hovedstaden. Nå sjekket jeg riktignok kun Andy's og Scotsman, men det ser ut som Premier League sendes for fullt lørdag, søndag og mandag, overlappes av Champions League på tirsdag og onsdag og så kommer eventuelle landskamper/privatkamper i tillegg til det igjen.. Endret 3. desember 2011 av Hecubaa
Gjest NozMonster Skrevet 9. desember 2011 #13 Skrevet 9. desember 2011 åssen gikk angolakampen enkli?
Personlig12 Skrevet 9. desember 2011 #14 Skrevet 9. desember 2011 åssen gikk angolakampen enkli? de vant 25 - 22 over tyskland. Herlig å vinne gruppa. Nå er det vel nederland som står for tur. Flinke jenter :D
Gjest NozMonster Skrevet 9. desember 2011 #15 Skrevet 9. desember 2011 de vant 25 - 22 over tyskland. Herlig å vinne gruppa. Nå er det vel nederland som står for tur. Flinke jenter :D over tyskland? norge mot angola på onsdag mente jeg
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #16 Skrevet 9. desember 2011 Norge vant, men det var en skikkelig slitekamp, faktisk. Men det ble det jo på slutten i dag også. Er redd Norge ikke har like mye flaks når/om det møter Monte Negro en gang til iløpet av mesteskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå