Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

*

Endret av Hecubaa
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Du er definitivt ikke alene om den - damehåndball og julekaker gjør eksamenstida levelig.

Gjest just words
Skrevet

Håndball i kveld ja… Liker ikke julen så meget. Men klementiner, julebrus og håndball da blir alt så meget bedre…. La oss ”pisse på de” som Camilla Herrem sa i fjor!!! :duskedame::duskedame::duskedame:

Skrevet

GLEDELIG. Enda bedre etter en herlig Tottenhamseier og 2 plass. Lykke <3

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Er det flere enn meg som elsker desember litt ekstra pga. håndball-VM?

I såfall fins det herved en tråd for alle oss som skal følge med!

Her er Norges innledende kamper:

3.12 20:15 Norge - Tyskland

4.12 20:15 Kina - Norge

6.12 20:15 Norge - Island

7.12 20:15 Angola - Norge

9.12 20:15 Norge - Montenegro

:)

går disse kampene på sportsbarene i oslo?

håndballdamene har gjort det så bra så lenge nå, at norges befolkning faktisk forventer, og nesten ser det som en selvfølge at de vinner! det synes jeg er litt dumt, for vi blir jo mer sinte om de taper, enn glade om de vinner!

Endret av NozMonster
Skrevet

går disse kampene på sportsbarene i oslo?

håndballdamene har gjort det så bra så lenge nå, at norges befolkning faktisk forventer, og nesten ser det som en selvfølge at de vinner!

Jeg vil nesten tro det, da det ikke kræsjer med fotballkamper...

Nå begynner det. TVI TVI DAMER!!!

Skrevet

Hva skjeer med Norge!? :haar:

Skrevet

Hva skjeer med Norge!? :haar:

Altfor mange rookies og for få rutinerte spillere. Jeg visste det kom til å bli sånn :tristbla:

Skrevet (endret)

Vi er så vant til å ha full kontroll på motstanderen at det rakner så fort vi ikke har det :/

PS: Angående livesendinger på sportsbarer så ser det faktisk dårlig ut, i alle fall i hovedstaden. Nå sjekket jeg riktignok kun Andy's og Scotsman, men det ser ut som Premier League sendes for fullt lørdag, søndag og mandag, overlappes av Champions League på tirsdag og onsdag og så kommer eventuelle landskamper/privatkamper i tillegg til det igjen..

Endret av Hecubaa
Skrevet

åssen gikk angolakampen enkli?

de vant 25 - 22 over tyskland.

Herlig å vinne gruppa. Nå er det vel nederland som står for tur. Flinke jenter :D

Gjest NozMonster
Skrevet

de vant 25 - 22 over tyskland.

Herlig å vinne gruppa. Nå er det vel nederland som står for tur. Flinke jenter :D

over tyskland? norge mot angola på onsdag mente jeg :)

Skrevet

Norge vant, men det var en skikkelig slitekamp, faktisk. Men det ble det jo på slutten i dag også. Er redd Norge ikke har like mye flaks når/om det møter Monte Negro en gang til iløpet av mesteskapet :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...