Gå til innhold

Noen som har peiling på hodetelefoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe nye hodetelefoner til mannen min til jul. Han har i dag et par philips SBC HS900, og disse er han fornøyd med. De begynner bare å bli ganske gamle. Derfor tenkte jeg å enten kjøpe de samme på nytt, eller å oppgradere. Fant ikke disse på komplett, og da tenkte at de kankje er gått ut av produksjon?

Noen som kan hjelpe meg å finne et par som er like bra som de han har, eller bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva brukes hodetelefonene til? Hvis det er innendørs er Steelseries Siberia (v2) veldig gode, men de ser litt utenomjordisk ut. Så kanskje ikke det beste å gå i offentligheten med.

Skrevet

Jeg bruker alltid høretelefoner fra KOSS (porta pro) på trening og andre steder jeg trener det. Veldig mange som har disse, og jeg er i hvert fall godt fornøyd med dem.

Skrevet

Bose quiet comfort 15!

Dyre, men absolutt verdt hver krone! Sinnsykt bra støydemping i tillegg til velkjent bose-lyd.

Anbefaler deg å dra til en bose-forhandler å teste, kan ikke beskrives.

Skrevet
Her er mye diskusjon om slikt no.
Skrevet

Jeg bestilte disse Audio Technica til min mann i går, og ifølge mange tester ol, skal de være av de beste i sitt segment.

CDON.COM hadde disse billigst når man inkluderte frakt.

Skrevet

Det har vært ulike tester når det gjelder hodetelefoner.

Tenker du kablet eller trådløs?

Hvilken prisklasse?

Skrevet

Jeg bruker alltid høretelefoner fra KOSS (porta pro) på trening og andre steder jeg trener det. Veldig mange som har disse, og jeg er i hvert fall godt fornøyd med dem.

Disse har fått mye god omtale, men du må se det i sammenheng med prisen. Nevnes ofte i forbindelse med mp3-spiller/portabel spiller. De er gode nok, men det finnes så ufattelig mange som er mye bedre, men da til en helt annen pris.

Skrevet

Koss og Steelseries Siberia er mine to tips ihvertfall. Fantastisk god lyd i begge seriene og de aller fleste av dem har veldig gode mikrofoner om han bruker dem med dataen.

Skal han derimot ha til ipod/mp3spiller/whatever, så ville jeg anbefalt AKG.

Gjest SemperFi
Skrevet

Hei.

Kommer litt an på hva han skal bruke hodetelefonene til, er det til ren musikk, eller film, spill, kan du spesifisere litt mer?

Gjest Cecilia L
Skrevet

Bose eller Sennheiser er mine tips. Mange forskjellige typer, til forskjellig bruk, så vanskelig å anbefale modell. Med kvaliteten er etter mitt skjønn bedre på de to produsentene der enn f.eks Koss (ledningen røk etter kort tid, ikke begeistret for lydkvaliteten som ga for mye diskant og for lite bass).

Gjest SemperFi
Skrevet

Vil ikke anbefale KOSS, de er litt vonde å ha på i lengden, og går fort i stykker.

Er enig med Cecilia L, Sennheiser har knallgode hodetelefoner som har god lyd, behagelige å ha på, men koster litt mer enn normale hodetelefoner, men da plukker du fra øverste hylle.

Skrevet

Tusen takk for mange svar! For å spesifisere litt mer, så bruker han dem ved PC-en til å høre på musikk og spille spill. Jeg synes det er så vanskelig å kjøpe slikt til han, for han vil liksom ha det beste, ellers er det ingen vits å ha det...

Skrevet

Hvilken prisklasse tenker du deg da?

Gjest SemperFi
Skrevet

Det er greit å ha mikrofon på hodetelefonene om han bruker de til spill også.

Les gjerne denne artikkelen fra Hardware.no

Gjest SemperFi
Skrevet

Jeg har Logitech G35 de fungerer helt perfekt. Noen klager over at de er litt tunge, men jeg syntes ikke det.

Også stort + at de fungerer på PS3 også!

Skrevet

Samstemmer i Bose!

Har selv Quiet Comfort 3, men de nyere QF 15 skal være enda et hakk bedre, men de er jo større.

Skrevet

Selv anbefaler jeg Beyerdynamic DT 770. Koster litt (1500ish), men jeg angrer ikke på kjøpet for å si det sånn. Kan sitte i timesvis med de på, ikke så mye lydlekkasje og god lydkvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...