Gjest Koala Lompa Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Hvorfor er det slik at når jeg skal se værmeldingen og sitter å nistirrer på skjermen så kobler hjernen min helt ut når min landsdel dukker opp på skjermen? Jeg kommer ut av komaen når vi tar for oss den siste landsdelen og da er det jo forsent. Så har jeg mista nok en værmelding for midt-norge Kan det ha noe med at midt-norge alltid vises midt i programmet? Hadde det vært lettere å unngå koma om midt-norge hadde blitt vist først eller sist? Noen som har noen råd å komme med? Begynner å bli plagsomt dette.
makkapakka Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Sånn har jeg også det, særlig når jeg absolutt må vite hvilket vær det blir neste dag. Kanhende jeg er så proppfull av regn, snø og overskyet når værdamen/mannen runder innover Oslo fjorden at jeg ikke tar inn mer. Må alltid på nettet etterpå.
Gjest On Topic Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Haha jeg har det slik når jeg prøver å få med meg værmeldingen på radio. Total blackout.
Kråkesaks Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 sånn er jeg også. kan sitte og se på, men aner ikke hva slags vær det blir. tror det er konsentrasjonen min som er helt andre steder enn på værkartet.
Grønt blad Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 Og jeg som trodde jeg var den eneste som hadde det slik Jeg har funnet ut at dersom jeg skal få med meg været må jeg være skjerpet gjennom hele værmeldingen, og jeg må gjennta inni meg været der jeg er slik at jeg husker det. For min del spiller det ingen rolle om jeg må vite været i Alta, Trondheim eller Oslo. Alt blir suppe hvis jeg ikke er svært konsentrert.
Gjest Silvermist Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Sånn har jeg det og! Jeg henger meg opp i hva værdamen har på seg, hvordan hun gestikulerer osv., og vips så har vi kommet til siste del av langtidsvarselet uten at jeg har fått med meg noe! 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 2. desember 2011 #9 Skrevet 2. desember 2011 hahahaha fordi værdama er kjedelig kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå