Gå til innhold

Stygge gutter bør la seg operere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe er så ekkelt som å se stygge gutter, og når man vet hvor mye bedre de ser ut med en kraftigere kjeve og høye kinnben, så ser jeg ingen grunn til at de ikke skal gjøre det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh please!!!!

Skrevet

Så fint at du stiller den lommebok til disposisjon da!

Gjest Slowpoke
Skrevet

Gidder du å betale noen opperasjoner til meg også da, når du først er så godt i gang?

Skrevet

Ikke noe er så ekkelt som å se stygge gutter, og når man vet hvor mye bedre de ser ut med en kraftigere kjeve og høye kinnben, så ser jeg ingen grunn til at de ikke skal gjøre det.

1.Kan man få det dekket over folketrygden?

2.Kraftig kjeve, gjelder det bare beinvevet, eller betyr det at man må gå over til seigere tyggis?

Skrevet

Jeg er med på den her! Jeg ser jo at ikke alle er like nydelige som meg, så jeg hadde lett betalt litt ekstra skattepenger(mine penger er forøvrig deres skattepenger), om de gikk til et eget fond for å gjøre menn penere.

Gjest Setareh
Skrevet

Ja vi har Yme feks, som har stor behov for akkurat dette.

• Liker 2
Skrevet

Viktig å spare til ssjegg, så man slipper å punge ut til sjeveoperasjon (sjule sjeven). Om ikke ts vil betale da?

• Liker 2
Skrevet

åssen kan de fjerne "Kinnbein"????...folk flest opererer dette inn! lol

Skrevet

Ja vi har Yme feks, som har stor behov for akkurat dette.

Tullprat... Jeg er NYDELIG!! :krangle:

Skrevet

Så synd vi ikke kan operere inn en ny hjerne til folk ennå :/

• Liker 5
Gjest Spinell
Skrevet

Atte næææææiii!

Tenk så dumt da, den dagen man treffer en kjekkas, blir sammen med ham fordi han er så stilig, og får barn med ham fordi man ønsker at ens eget og kjærestens flotte utseender skal forenes til en høyere enhet.

Og så får man et stygt barn bare fordi kjæresten har operert seg finere enn han egentlig er.

Da føler man seg luuuurt da. :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Ja, la oss mainstreame utseendet fullstendig. Slik at alle menn ser like ut. Alle kvinner også. Da blir det spennende her i livet!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tanken har streifet meg i mine dystreste stunder, men en slik renovering koster fort over 100k. Det blir med andre ord et jævlig dyrt ligg.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Haha. Helt enig. Fri plastisk behandling i Norge! Hva skal man med alt annet?

Skrevet

Så synd vi ikke kan operere inn en ny hjerne til folk ennå :/

Eller kroppstransplantasjon, som egentlig er det samme.

Skrevet

Atte næææææiii!

Tenk så dumt da, den dagen man treffer en kjekkas, blir sammen med ham fordi han er så stilig, og får barn med ham fordi man ønsker at ens eget og kjærestens flotte utseender skal forenes til en høyere enhet.

Og så får man et stygt barn bare fordi kjæresten har operert seg finere enn han egentlig er.

Da føler man seg luuuurt da. :fnise:

Jeg tror det er lurt å legge restriksjoner på plastiske operasjoner, slik at bare de som allerede er nogenlunde pene, får lov å operere seg. Man kan jo ikke legge til rette for å lure folk opp i stry! :kjefte:

Eventuelt får man pålegge folk å snakke sammen før man lager barn. Her syndes det mye, allerede i dag.

:ironi:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

:skratte:

Jadda...

Hvem er det som avgjør hvilke gutter som er stygge da?

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke bedre at staten støtter stygge gutter med noen millioner hver da. Da er ikke utseende lenger et problem liksom ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...