Gå til innhold

Hvor finner jeg store nok bher?? Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært rundt i de fleste butikkene og kan ikke finne en eneste bh som passer. Har prøvd x antall i størrelse 85 D, 90 D, 85 DD, 90 DD, 90 E, men ingen passer. :grine:

Har prøvd flere merker som triumf, details, XLNT og enda flere.

Hvor får jeg tak i store nok??

HJELP

:nisse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å oppsøke en forretning som kun selger undertøy? Såvidt jeg har hørt får du der tatt målene dine og hjelp til å finne en BH som passer.

Lykke til!

Jennifer

Skrevet

Er det omkretsen eller cup-størrelsen som er for liten?

Jeg så noen på Lindex med F-cup. Men der har de begynt å senke størrelsene (minner meg selv på å reagere til Lindex sentralt, var svært lite over 85C - og det er for dårlig...)

Ellers vil jeg anbefale deg å sjekke Zophias underwear - de sier de kan levere store størrelser, og prisene er slett ikke så gale.

Skrevet

www.figleaves.com der har de ALT av størrelser! :D Men husk å ta de riktige målene de først da..

Skrevet

Lenemor; dra til forretningen på Kvartal 48, der har de en undertøysforretning. Sist jeg var der kjøpte jeg en bh i et merke som heter Bella Donna. I Brumunddal skal de også ha en god undertøysforretning - husker ikke navnet nå.

Og funker ikke dette, kan sikkert våre venner på KG fortelle hvilken forretning i Oslo som funker! :wink:

Lykke til!

Skrevet

Jeg kjøpte meg en stor Bh på kvartal 48. Ellers så annbefaler jeg en tur til Oslo, det koster skjorta for store bher. Du må gå i spesialbutikker for undertøy eller en nettbutikk i england som herter Bravissimo. Kan jeg skryte uhemmet av. De yter god service og bhene er mye billigere derfra.

Siden dems er www.bravissimo.com du kan jo se innom der.

Skrevet

Fant 3 stk i dag og er storfornøyd!! På Kapp Ahl på torghjørnet!

Skal ta meg en tur til Aller Innerst på kvartal 48 en dag senere!!

:hoppe:

Skrevet

bra du ble fornøyd! :D Du vil nok finne at det er dyrere på Aller innerst enn på KappAhl..

Skrevet

Regner med at det er dyrere på aller innerst ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...