AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Noen som vet om et sted jeg kan ta brasiliansk laser i bærum/oslo området? Noen som har erfaringer med dette ? =) Jeg skal til oslo i morgen så ønsker gjerne raskt svar så kanskje jeg kan gå innom stedene som utfører dette og prate med de
charlott Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Sjekk med oslo-kosmetiske-lasersenter.no Tlf 22591660
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Sjekk med oslo-kosmetiske-lasersenter.no Tlf 22591660 Tusen tusen takk =) Det var veldig dyrt. 3000 kr per gang sto det vel. Og viss man må ha 6-8 behandlinger (hørt noe snakk om det) så blir det fort mellom 18000-24000 kr.. Det må jeg nok vente litt med.. desverre :( Men tror du det blir billigere når jeg kun ønsker å ta hårene rundt analåpningen, rumpesprekken og det som strekker seg uttover rompa..pluss bikinilinja. ?? Har altså ikke tenkt og ta hårene forran eller på kjønnsleppene.
charlott Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Hvis de gjør det, burde det jo det. De tar seg vel betalt etter en timesats lagt på topp av en fast sats. (En del steder tar ikke de nevnte omr, både av hygeniske årsaker og at det er en fare for å bli brent her da huden er veldig sårbar. Laseren de bruker må kunne justeres til passe styrke avh av omr.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå