Gå til innhold

Tynn cardigan i (merino-)ull eller ull-/silke-blanding

FruLuna

Anbefalte innlegg

Noen som vet om butikker som har tynne cardigans i ull eller ull-/silkeblanding?

Har en i 100% merinoull og noen i ull/silke fra Zara som jeg er så glad i, men har ikke Zara her jeg bor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis det er en Claire.dk butikk der du bor har de noen lekre tynne cardigan i delikate farger som er i merinoull og silke. har noen av dem selv, og de er helt herlige å ha på seg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Benetton har vi her i byen, skal sjekke ut der.

De fra Claire hørtes jo helt perfekte ut, men det har vi dessverre ikke her. Men ser de har nettbutikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

dette blir kanskje et litt dårlig svar, men hvis du skal til utlandet i nærmeste framtid så kan du jo tenke på det. Når jeg er i london, så bruker jeg å dra innom en butikk som heter uniqlo, ligger i oxfords street tror jeg. De selger cardiganer i kasjmir, fin merinoull osv. til 300 kr. har alltid med meg 2-3 cardiganer derfra når jeg drar fra london, hver gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om butikker som har tynne cardigans i ull eller ull-/silkeblanding?

Har en i 100% merinoull og noen i ull/silke fra Zara som jeg er så glad i, men har ikke Zara her jeg bor...

Zara har nettbutikk da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...