FruLuna Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Noen som vet om butikker som har tynne cardigans i ull eller ull-/silkeblanding? Har en i 100% merinoull og noen i ull/silke fra Zara som jeg er så glad i, men har ikke Zara her jeg bor...
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 hvis det er en Claire.dk butikk der du bor har de noen lekre tynne cardigan i delikate farger som er i merinoull og silke. har noen av dem selv, og de er helt herlige å ha på seg
FruLuna Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2011 Takk for svar! Benetton har vi her i byen, skal sjekke ut der. De fra Claire hørtes jo helt perfekte ut, men det har vi dessverre ikke her. Men ser de har nettbutikk
Gjest Solsmil Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 dette blir kanskje et litt dårlig svar, men hvis du skal til utlandet i nærmeste framtid så kan du jo tenke på det. Når jeg er i london, så bruker jeg å dra innom en butikk som heter uniqlo, ligger i oxfords street tror jeg. De selger cardiganer i kasjmir, fin merinoull osv. til 300 kr. har alltid med meg 2-3 cardiganer derfra når jeg drar fra london, hver gang:)
Riskrem Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 Jeg kjøpte nylig to stk på Massimo Dutti
Ambivalent Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Noen som vet om butikker som har tynne cardigans i ull eller ull-/silkeblanding? Har en i 100% merinoull og noen i ull/silke fra Zara som jeg er så glad i, men har ikke Zara her jeg bor... Zara har nettbutikk da.
Aftensol Skrevet 10. desember 2011 #9 Skrevet 10. desember 2011 Jeg har denne http://cubus.com/no/Dame/Kolleksjon/Kolleksjon/Strikk/21/71026431/ i grå. Elsker den! Kjempedeilig å ha på! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå