FruLuna Skrevet 1. desember 2011 #1 Del Skrevet 1. desember 2011 Noen som vet om butikker som har tynne cardigans i ull eller ull-/silkeblanding? Har en i 100% merinoull og noen i ull/silke fra Zara som jeg er så glad i, men har ikke Zara her jeg bor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 1. desember 2011 #2 Del Skrevet 1. desember 2011 Benetton har kanskje noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Del Skrevet 1. desember 2011 hvis det er en Claire.dk butikk der du bor har de noen lekre tynne cardigan i delikate farger som er i merinoull og silke. har noen av dem selv, og de er helt herlige å ha på seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 1. desember 2011 Takk for svar! Benetton har vi her i byen, skal sjekke ut der. De fra Claire hørtes jo helt perfekte ut, men det har vi dessverre ikke her. Men ser de har nettbutikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 1. desember 2011 #5 Del Skrevet 1. desember 2011 dette blir kanskje et litt dårlig svar, men hvis du skal til utlandet i nærmeste framtid så kan du jo tenke på det. Når jeg er i london, så bruker jeg å dra innom en butikk som heter uniqlo, ligger i oxfords street tror jeg. De selger cardiganer i kasjmir, fin merinoull osv. til 300 kr. har alltid med meg 2-3 cardiganer derfra når jeg drar fra london, hver gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 2. desember 2011 #6 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg kjøpte nylig to stk på Massimo Dutti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #7 Del Skrevet 2. desember 2011 boys of europe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 2. desember 2011 #8 Del Skrevet 2. desember 2011 Noen som vet om butikker som har tynne cardigans i ull eller ull-/silkeblanding? Har en i 100% merinoull og noen i ull/silke fra Zara som jeg er så glad i, men har ikke Zara her jeg bor... Zara har nettbutikk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftensol Skrevet 10. desember 2011 #9 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg har denne http://cubus.com/no/Dame/Kolleksjon/Kolleksjon/Strikk/21/71026431/ i grå. Elsker den! Kjempedeilig å ha på! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå