AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Venninnen min sverger til sinksalve etter intimbarbering, og sier hun aldri får røde prikker og alt blir helt glatt. Har dere prøvd dette, og kan anbefale det? Evt. hvor får jeg tak i dette, og pris?
Gjest Tirkes Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Sinksalve kan med hell brukes på sår hud. Jeg brukte sinksalve etter et lite barberingsuhell der jeg fikk et område med alvorlig tynn hud. >.< skal visstnok både smøre, lindre og hjelpe heling av huden. Får kjøpt på apoteket (ikke respt). Men det er noe skikkelig gøgg. Umulig å få av fingrene igjen. 2
charlott Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Sinksalve er kjent for å virke bra mot småsår og irritasjoner i huden. Vanlig å bruke et visst sted på småbarn. Det kan i hvert fall ikke skade å prøve, og det skulle ikke forundre meg om det kan ha noe for seg! Du får det på apoteket, og det koster vel under 100,- for en stor tube. 1
mari4ever Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Venninnen min sverger til sinksalve etter intimbarbering, og sier hun aldri får røde prikker og alt blir helt glatt. Har dere prøvd dette, og kan anbefale det? Evt. hvor får jeg tak i dette, og pris? ja jeg bruker dette etter intimbarbering. men da bruker jeg en uten parfyme å slikt. neutral baby sinksalve er veldig bra. aldri røde nupper mer, så trenger du lite om gangen. genialt 1
Strawberrygirl Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 ja jeg bruker dette etter intimbarbering. men da bruker jeg en uten parfyme å slikt. neutral baby sinksalve er veldig bra. aldri røde nupper mer, så trenger du lite om gangen. genialt Åh. Dette skal jeg prøve også :D
Aramee Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Bepanthen kan også anbefales - beste barnesalven du får tak i på apoteket, etter min mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå