AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Ikke MD formulations sin, den har ikke funket noe spesielt for meg. Ønsker at den skal lukte godt, ikke koste noe mer enn 100-150 kr. og være litt grov kanskje:-)
Audry76 Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Jeg liker Body Shops sine veldig godt:-)
Lulilelu Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Jeg elsker MD sin til ansiktet, men til kroppen liker jeg det litt grovere. Har prøvd div men det jeg liker best å bruke er olivenolje og sukker. Det skrubber som bare det og gjør huden silkemyk og hærlig lenge etter. Har man litt sensitiv hud så kan det være en ide å knuse sukkeret litt. Det er billig og effektivt. Lukten er desverre ikke helt det store men det gjør ingen verdens ting for jeg smører meg inn med en god bodylotion som lukter godt etterpå.
Aramee Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Jeg er veldig glad i den på grønn tube fra Loreal. Fås til rundt 90 kroner på HM
gladidag Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Giovanni chocolate scrub kjøpt på Iherb.com
Quirky Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 De fra Krem Fresher fantastiske- de koster litt, men er veldig drøye i bruk, og gir virkelig fukt og pleie i tillegg til å eksfoliere grundig, i motsetning til kroppsskrubber flest, som mest bare er dusjgelé med noen skrubbekorn i.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Jeg elsker MD sin til ansiktet, men til kroppen liker jeg det litt grovere. Har prøvd div men det jeg liker best å bruke er olivenolje og sukker. Det skrubber som bare det og gjør huden silkemyk og hærlig lenge etter. Har man litt sensitiv hud så kan det være en ide å knuse sukkeret litt. Det er billig og effektivt. Lukten er desverre ikke helt det store men det gjør ingen verdens ting for jeg smører meg inn med en god bodylotion som lukter godt etterpå. Jeg gjør også det, men bytter ut olivenoljen med en som lukter nøytralt. Den aller beste skrubben (synes jeg) er å bruke kokosfett (cocosa) med litt sukker, kaffe og krydder som kanel etc. Lukter nydelig! Jeg bruker kun hudpleiemerker til huden ellers, men å kjøpe skrubb skjønner jeg ikke vitsen med å bruke masse penger på å kjøpe ferdig. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #9 Skrevet 2. desember 2011 Hva med St. Ives Apricot Scrub? Den kan kjøpes på Vita og jeg likte den godt
Radon Skrevet 2. desember 2011 #10 Skrevet 2. desember 2011 Liker de fra The Body Shop, synes det funker veldig godt. Har en som lukter jordbær, elsker den lukten!
Lulilelu Skrevet 2. desember 2011 #11 Skrevet 2. desember 2011 Jeg gjør også det, men bytter ut olivenoljen med en som lukter nøytralt. Den aller beste skrubben (synes jeg) er å bruke kokosfett (cocosa) med litt sukker, kaffe og krydder som kanel etc. Lukter nydelig! Jeg bruker kun hudpleiemerker til huden ellers, men å kjøpe skrubb skjønner jeg ikke vitsen med å bruke masse penger på å kjøpe ferdig. Helt enig, ser ikke poenget jeg heller. Lage med kaffe og kanel og slik skal jeg virkelig prøve. Det er jo bra for huden i tillegg til å lukte godt.
Rosenknoppen Skrevet 2. desember 2011 #12 Skrevet 2. desember 2011 Jeg er ganske fornøyd med Soap & Glory sine skrubber. Kan kjøpes på Boots apotekene og passer studentlommeboka mi ganske godt
Gjest Eline4 Skrevet 2. desember 2011 #13 Skrevet 2. desember 2011 Kaffegrut og olje funker bedre enn alle andre bodyskrubber jeg har prøvd! Er bare å koke litt kaffe, ta vare på kaffegruten som blir igjen og la det kjøle seg, og blande det med litt olje.. Og TADAA, en perfekt bodyscrub! Dette annbefaler jeg, selv om det kan bli litt grisete i dusjen når man skyller det av :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå