AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Hei! Jeg ser jo at mange her inne har god peiling på hud, og hvilke produkter som er gode. Jeg har veldig fet hud og massemasse hudormer(både sorte og hvite) i hele ansiktet. Jeg får kviser en gang i blant, men ikke noe jeg er veldig plaget med. Jeg kjøpte 3-stepserien til Clinique for fet hud for noen mnd. tilbake, og jeg fikk kviser i hele ansiktet, og turte nesten ikke vise meg ute. Det var superille!! Så nå må jeg finne noe som virkelig fungerer, selv om jeg må si jeg er ganske kritisk til hudprodukter nå... Har dere noen gode tips til meg? :-)
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Hei! Jeg ser jo at mange her inne har god peiling på hud, og hvilke produkter som er gode. Jeg har veldig fet hud og massemasse hudormer(både sorte og hvite) i hele ansiktet. Jeg får kviser en gang i blant, men ikke noe jeg er veldig plaget med. Jeg kjøpte 3-stepserien til Clinique for fet hud for noen mnd. tilbake, og jeg fikk kviser i hele ansiktet, og turte nesten ikke vise meg ute. Det var superille!! Så nå må jeg finne noe som virkelig fungerer, selv om jeg må si jeg er ganske kritisk til hudprodukter nå... Har dere noen gode tips til meg? :-) 3 trinns serien til Clinque er noe ordentlig dritt. Skulle ønske jeg hadde mer peiling da jeg var yngre. Ingenting du får på parfymeri/dagligvare/apotek, men unntak av REN. Les og lær her: http://www.hildechristina.com/tag/hudpleie-for-dummies Start enkelt med rens, skrubb, serum og fuktighetskrem. Så fyller du på etterhvert som du har råd. MDs produkter er ekstremt drøye i bruk, de fleste produktene varer et år hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå