AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Jeg skal på fest og må kle meg ut som noe/noen som begynner på bokstaven M... Noen ideer? Til et LETT kostyme? Har ikke kostymer liggende, så må lage liksom..
Audry76 Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Mann? Mamma? Monster? Miss? Michael Jackson? Mystisk? Mummitroll? Lille My? Marta Louise? Mette Marit? Millitær?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Måne Melkekartong Mann Madrass Mamma Mora di Monopol (spillet) Mopp Muldvarp Marsvin Makrell Mils - kaviar Mensen Miljøkrise Mentos Minni-mus Mus Mac Mint-pastill (Klær med røde og hvite striper)
altflyter Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Mark Mobiltelefon (svart søppelsekk med noen tall og en antenne på hodet:P) 1
Tropic Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 Om du har rød kjole og langt hår er jo Lille My veldig greit! Ha på svarte støvletter, rød kjole, en sløyfe (Skjerf kan f.eks brukes til å få til dette om det er smalt og tynt stoff), håret setter du høyt på hode i strikk, bruk f.eks en tom toalettpapirrull og sett over strikket og legg håret rundt slik at du får den spisse toppen til lille my. (Rullen kan gjøres smalere, klipp og lim!) Dette hadde nok jeg gått for. enkelt og billig om man har rød kjole! (Og langt nok hår)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå