AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 har fått meg en valp som trenger navn, men har en hund fra før og da lurer jeg på om hvordan det er med navn når du har to hunder. De fleste navn jeg har kommet på ender på O. Hunden som jeg har fra før har også navn som ender på O, er det noe problem å ha to hunder med navn som slutter på O. kan det være forrvirrende på hundene??
lowercasecaps Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 har fått meg en valp som trenger navn, men har en hund fra før og da lurer jeg på om hvordan det er med navn når du har to hunder. De fleste navn jeg har kommet på ender på O. Hunden som jeg har fra før har også navn som ender på O, er det noe problem å ha to hunder med navn som slutter på O. kan det være forrvirrende på hundene?? Pavlov. Eller Sudo. 1
Gjest happy_me Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Jeg vil tro det ville vært lurest å velge et navn som klinger litt annerledes enn det du har på den andre hunden din. Kan jo bli forvirring. Må du ha et navn som slutter på O? Er det ingen andre du synes er fine? Hvilket kjønn er det på valpen?
frøken gurine:) Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 dem jeg kommer over som jeg syns er finest slutter på o.. det er gutt.. noen som har forslag til noen fine guttenavn..?
Moscato Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Navn som slutter på o er jo ikke nødvendigvis like hverandre likevel (Sudo og Ronaldo for å ta et eksempel). Men siden du spør kan jeg jo liste opp noen av hannhundene jeg kjenner: - Balder - Spot - Tilt - Bacon - Mullah - Simba - Scott - Theo Hannkatter jeg kjenner: - Max - Terkel - Cæsar - Azar - Pondus
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Vi har to hunder med navn som slutter på A. Navnene klinger likevel så forskjellig at det ikke er noe problem.
challenger Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Linus Max Turbo Santos Romeo Calvin Charlie Julius Hampus Kaiser Mikke
frøken gurine:) Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 takk for svar.. nei om det slutter på samme bokstav trenger det jo ikke å være likt.. men greit å høre litt rundt med folk som har efaring fra det, har aldri hatt to hunder samtidig før.. takk for navnetips, flere bra der og..
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #11 Skrevet 1. desember 2011 Hannhunder jeg kommer på i farten med navn som ikke slutter på o: Cesar Scott Fenris Garm Peik Castor Harald Loke Trym Ask Alex Billy
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #12 Skrevet 1. desember 2011 Leonard Casper Nimbus Samson Rockie Tsar King Walter Baltasar Hector Otis Basse Lurven Ludvig
Clyro Skrevet 1. desember 2011 #13 Skrevet 1. desember 2011 Her er noen av hundene som bodde i nabolaget jeg vokste opp i: Rex Max Rufus Dexter Lucky Tassen Bamse Charlie Oscar Brutus
Rumle Skrevet 2. desember 2011 #15 Skrevet 2. desember 2011 (endret) Chili, Chaplin, Max, Bror, Bjeff, Ekko? Ellers synes jeg det er fint å velge et navn som speiler personligheten til dyret Mange flotte navn her Se laaang liste litt nede på siden Endret 2. desember 2011 av Rumle
Sweet_Love_Kiss Skrevet 2. desember 2011 #17 Skrevet 2. desember 2011 (endret) Taiko taikan Endret 2. desember 2011 av Sweet_Love_Kiss
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #18 Skrevet 3. desember 2011 Trust, Hanto, eller Hunter Jeg liker disse navnene kjempe godt.. Eller rett og slett Lillebror
Gjest Survival Skrevet 3. desember 2011 #19 Skrevet 3. desember 2011 Jeg ville prøvd å unngå at begge hundene har like endinger i navnet. Rett og slett fordi det kan være vanskelig å skille. Dessuten finnes det kjempe mange andre fine hundenavn som slutter på andre bokstaver enn O. Du har for eksempel: Kompis Fritz Odin Kaizer Prins Tassen Dexter (skal vi kalle vår om vi får en hanne en gang i fremtiden, har tispe nå) Lucky Balder Bamse Rick For eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå