Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva bruker dere i måneden? Tenker da på skjønnhetsrelaterte produkter og behandlinger utover normal sminke/frisør etc.

Selv bruker jeg ca:

Sol 5-600,-

Hårfjerning (voks): 1000-1300,-

Negler: 550,-

Div: 700-1000,-

Totalt +- 3200,-

Er kanskje mye(?) men det er ting jeg vil prioritere over det meste.

Endret av halo
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hver måned? hmm, det er lite det..

men la oss si ca 100,-

Skrevet

Utenom normal sminke/frisør? Under der går vel sminkefjerner og hudkrem også?

I så fall bruker jeg ingenting. Kan hende jeg skal ta sol noen ganger i vinter, så vi kan kanskje si 10 kr i snitt per mnd, så har jeg fått med det som går til solarium...

Skrevet

Hva bruker dere i måneden? Tenker da på skjønnhetsrelaterte produkter og behandlinger utover normal sminke/frisør etc.

Selv bruker jeg ca:

Sol 5-600,-

Hårfjerning (voks): 1000-1300,-

Negler: 550,-

Div: 700-1000,-

Totalt +- 3200,-

Er kanskje mye(?) men det er ting vil prioritere over det meste.

Bruker ingenting på sol. Tar ikke solarium. Foretrekker den ekte solen fremfor den kunstige, og er jevnlig i varmere strøk. Bruker heller ingenting på negler eller hårfjerning. Det ordner jeg selv. Jeg vet ikke hva du mener med diverse, men jeg bruker ganske mye penger på forskjellige hudkremer. Bruker også litt på sminke og hårfarge hvis jeg trenger det. Så maks 300 kroner i måneden kanskje. Har virkelig ikke bruk for mer.

Skrevet

0,-

Gjest Daenerys
Skrevet

100-200. :) Hudpleie og en sjelden gang sminke.

Skrevet

Steller negler og vokser meg selv. Sol tar jeg ikke fordi det ikke er verd det mtp på rynker og kreft. Så. Tja. Bruker vel i snitt 100-300 kr måneden tar man med forbruk av produkter (neglelakk og fjerner, hudprodukter, voks, barberblad og hårprodukter).

Skrevet

Totalt +- 3200,-

Er kanskje mye(?)

Ja det synes jeg, hadde jeg bare hatt råd til det!

Sist måned brukte jeg 900 på voksing og 460 på solarium.

Negler fikser jeg selv, så det er bare rundt 150.

Ellers ikke noe utover det vanlige.

Skrevet (endret)

Negler: 850,-

Frisør: 1000,-

Sol: 700,-

Diverse makeup, hudrens, voksing, scrub etc: 1500,- kanskje.

Endret av Benedicte22
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

*

Endret av goldenchanel
Skrevet

Frisør og hårprodukter: 200

Kremer og sminke: 200

Fotpleie: 40

Er hos frisør og fotpleie bare en gang i året. Har langt hår som ikke ser slitt ut.

Skrevet

Solarium 1000 kr

Mange solariumstimer det...!

Skrevet

Negler 500 kr

Voks 600 kr

Vippe extensions 500 kr

Solarium 1000 kr

Frisør 2000 kr

tar også botox og restylane...er 21 !

Hvor tar du botox?

Skrevet (endret)

Du er 21 og bruker botox?? Jeg nærmer meg 40 og er ikke i nærheten av å trenge botox..

Bruker 100 kr på solarium i mnd kanskje...noen måneder tar jeg ikke sol i det hele tatt.

4-500 ellers på kremer og kosmetikk. Går ikke til frisør, hudpleier, fotpleier eller negldesigner. Klipper meg selv, steller hud, føtter og negler selv.

Endret av Liquorice
Skrevet

Bruker under 75 pr måned. Da er såpe og barberblader inkludert. Bruker sjeldent noe kosmetisk. Klipper håret selv, så det er gratis.

Gjest badeand1
Skrevet

Jo! jeg kjøpte en rensegreie til huden min for hundre kr. Eneste jeg har kjøpt denna mnd og det eneste jeg sansynligvis vil bruke neste mnd. :P

Gjest Cecilia L
Skrevet (endret)

Negler 500 kr

Voks 600 kr

Vippe extensions 500 kr

Solarium 1000 kr

Frisør 2000 kr

tar også botox og restylane...er 21 !

Hadde du kuttet ut solarium, så hadde du kanskje spart pengene du bruker på botox og restylane. ;)

Jeg bruker kanskje i gj.snitt 100o kr. pr. mnd. Det går til hudprodukter, frisør, hårprodukter og av og til en voksing. Samt kosmetikk og neglelakk. Går aldri til hudpleie, bruker heller de pengene på gode hudprodukter.

Edit: leste ikke hovedinnlegget godt nok. Så summen min er vel ned på et par hundrelapper. :)

Endret av Cecilia L
  • Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet

Syns det er ganske mye for å svare på spm ditt, TS. Men sålenge du bruker dine egne penger så er det jo greit :P

Gjest Isabel :)
Skrevet

Jeg tror det ligger på 800-1200,- i måneden inkl voksing.

Bruker ikke så mye sminke lengre. Men masse annet går det egentlig en del i :-)

Hudpleie, kroppspleie og voksing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...