MarianneE Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Elsker serien allerede etter 14 minutter. Ingen overraskelse siden jeg digger Nissene på Låven. Flere som liker? 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Elsker serien allerede etter 14 minutter. Ingen overraskelse siden jeg digger Nissene på Låven. Flere som liker? Liker den bedre enn vanlig reality i hvert fall. Denne er i det minste frivillig komisk
Spiralis Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 F**! jeg glemte å få den med meg! Heldigvis så er det reprise kl.2330. Nissene på låven er en kjempeklassiker så jeg håper virkelig at oppfølgeren blir like bra!
Fandenivoldsk Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Jeg lo! Gleder meg til episodene fremover, tror det kan bli veldig bra
Shabana Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Sovna på sofan rett før start og sov meg igjennom hele saken ++ Er sikker på at jeg kommer til å digge det når jeg får sett
Gjest BabyBlue Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 "Klipping? De forandret aldri på håret mitt før serien! Faen, nå begynner det igjen!" Haha, ser frem til neste dag : D
MiniMjau Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Haha, herlig. Veldig gøy. Fra i morgen av så går forrige episode i reprise før dagens episode.
little Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 SÅÅÅ UTROLIG BRA!!! Jeg digget det, rett og slett!! Jeg gleder meg allerede til imorgen
Rosenrød Skrevet 1. desember 2011 #10 Skrevet 1. desember 2011 Jeg MÅ bare holde meg våken til reprisen! Gikk glipp av sendingen klokken åtte i dag...
Strawberry Fields Skrevet 1. desember 2011 #12 Skrevet 1. desember 2011 Så herlig å se de nissene igjen! Dette har jeg savnet (ser Nissene på låven hver jul). Lo meg gjennom første episode og gleder meg til mer.
MarianneE Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #13 Skrevet 2. desember 2011 også SÅ bra at Bent Leikvoll røyk ut i 1. episode!
Capricorn Skrevet 2. desember 2011 #14 Skrevet 2. desember 2011 også SÅ bra at Bent Leikvoll røyk ut i 1. episode! Han kommer nok inn igjen og vinner alt sammen. Akkurat som sist Kjempebra og gleder meg til i kveld.
Gjest Bobler Skrevet 2. desember 2011 #15 Skrevet 2. desember 2011 Digget det! Men jeg syntes Nissene på Låven var fantastisk! (Litt flaut å si det, men så Nissene på låven to sesonger før jeg skjønte at det var skuespill Var ung når det kom ut da )
Gjest Jessie Skrevet 2. desember 2011 #16 Skrevet 2. desember 2011 Morsomt, men forutsigbart.... Bent røyk ut og kommer nok inn igjen flere ganger. Så blir det nok nissefødsel etter hvert også....
caskerette Skrevet 2. desember 2011 #17 Skrevet 2. desember 2011 Digget det! Men jeg syntes Nissene på Låven var fantastisk! (Litt flaut å si det, men så Nissene på låven to sesonger før jeg skjønte at det var skuespill Var ung når det kom ut da ) Hihi...jeg var også i tvil første gangen, og jeg kan ikke skylde på at jeg var ung heller Herlig parodi på reality - håper på noen gode nye kultfigurer i tillegg til de gamle.
Gjest Consensio Skrevet 2. desember 2011 #18 Skrevet 2. desember 2011 (Litt flaut å si det, men så Nissene på låven to sesonger før jeg skjønte at det var skuespill Var ung når det kom ut da ) Vel, "hele" Sverige trodde det var en ekte realityserie 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #20 Skrevet 2. desember 2011 Jeg blir liiiiitt skuffa hvis det blir akkurat som sist med tanke på Bent, selv om det er ganske festlig om det gjentar seg. Håper bare det blir en twist på det, hvis ikke blir det foooor forutsigbart. Ellers digga jeg serien maks, lo høyt flere ganger og det er ikke ofte jeg gjør :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå