monjanse Skrevet 1. desember 2011 #1 Del Skrevet 1. desember 2011 jeg var på fest i helga, og jeg var ganske så full. jeg såg dobbelt også. så opplevde jeg noe jeg aldri har opplevd før. personalet mitt fulgte meg inn på soverommet og hjalp meg å kle av meg, for jeg var så full uten at jeg husker det. og da hun gikk ut for å hente noe hadde jeg lagt meg ned og sovnet så dypt at jeg ikke merket at hun strøk meg på kinnet og sa godnatt til meg. jeg pleier alltid å våkne når noen snakker eller stryker på meg. jeg sov hele natten. hvorfor våknet jeg ikke da hun gjorde dette? gjorde alkoholen meg bevisstløs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Del Skrevet 1. desember 2011 Personalet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. desember 2011 #3 Del Skrevet 1. desember 2011 Du var drita - da sover man tungt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monjanse Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 1. desember 2011 Personalet ditt? jeg bor i en omsorgsbolig og har aspergers syndrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 1. desember 2011 #5 Del Skrevet 1. desember 2011 Alkoholen døver deg, kraftig sentralstimulerende middel. Neste gang du drikker, klø deg selv i nakken. Det kjenner ut som om du har både hansker og lue på. Du var nok bare såpass full at du ikke reagerte som du vanligvis gjør når du er edru. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. desember 2011 #6 Del Skrevet 1. desember 2011 Du burde absolutt ikke drikke deg så full. Blir bare tull, bevisstløshet og elendighet ut av sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå