Gå til innhold

Gutteproblem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker en gutt i klassen, og han flørter veldig mye med meg sier ihvertfall vennene mine. Og han gir ofte tegn på at jeg ikke er ledig (som f eks når jeg snakker med en annen gutt kommer han bort og avbryter, eller når jeg spiller fotball løper han bare inn i spillet og skyver den andre gutten ut av bildet). Han er veldig flink i rundbord (pingpong spill) og taper med vilje rett etter jeg har tapt og kommer og spiller basketball med meg.

I tilegg er han mye snillere mot meg en andre jenter, men han er også en type slags badboy aktig så han smekker meg på ræva noen ganger, men aldri andre jenter. Han dytter også borti meg ofte og har løftet meg ett par ganger, men også har jeg en liten tendens til å snakke veldig mye med gutter, og av og til backer han unna, noe jeg ikke liker men det er vanskeligere å snakke normalt med han enn andre gutter og spessielt bestevennen hans som min bestevennen min liker.

Altså jeg er en typisk guttejente ;)

Men vet ikke hva jeg bør gjøre.. bør jeg fortelle han at jeg liker han? men er redd for reaksjonen.

Takk for alle svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en klassisk ungdomsskole-forelskelse :rodmer:

Du kan jo foreslå at dere skal finne på noe utenfor skolen eller hvor dere nå spiller fotball og ping pong? Vet det er kjempeskummelt å ta steget...men det er jo litt gøy å ta noen sjanser innimellom også :)

Skrevet

Jodaa.. det er vel det.. hehe :)

Men vanskelig å spørre når han alltid er med bestevennen som heletiden hinter til at vi flørter og sånt hehe :P

Skrevet

Hvordan reagerer han gutten "din" på at kameraten hinter på at dere flørter da? :yvonne:

Skrevet

Vel.. han smiler bare. :)

Skrevet

Hmm..høres jo ut som om han liker deg litt da :hjerter:

Ville bare tatt mot til meg og prøvd å finne på noe bare dere to :hjertesmil:

Skrevet

Det er ikke så kjempeulikt sånn som det er når man er mellom 35 og 40 det der. Bortsett fra offentlig rævsmekking da. Det må man nesten slutte med som voksen mann.

Få ham på tomannshånd mest mulig. Spør om han liker deg!

Skrevet

Bortsett fra offentlig rævsmekking da. Det må man nesten slutte med som voksen mann.

Hva??? :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...