AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Tittelen sier seg vel selv. Hva skal til for at DU svarer på en henvendelse?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 At det er en seriøs henvendelse, men i en lett tone. Du var søt, hva gjør du i kveld? - holder ikke Heller gi av seg selv- Hei, du hatt en fin dag? Her har jeg hatt en fin/travel/kjekk dag grunnet så og så. Håper å høre fra deg. Ha en fin kveld.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Jeg svarer de fleste høflige mailene jeg får, med unntak av de som er bildeløse eller av typen "søta". 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Jeg får en slags kjemi når jeg ser bildet. De uten bilder får ikke svar. Og nei, playerkjekke menn svarer jeg som regel aldri.
meca Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Korte meldinger som kunne vært sendt til hvem som helst, svarer jeg ikke på. Spiller derimot meldingen på ting i profilteksten min svarer jeg, - om det så er for å komme med en høflig avvisning.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Jeg setter pris på en henvendelse som viser at de faktisk har lest profilen min og sett bildene. Jeg har fått spørsmål om alt fra hva, hvor, når og hvorfor.
Knirke Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 Pleier å svare de som legger litt innsats i å lese profilen min og sett på bildene. Bildeløse profiler og type "hey sexy" meldinger får aldri svar. Heller ikke masseutsendte "Hei, har du hatt en fin dag/helg/uke?" eller den evige "Skal du noe spennende til helgen?" Jeg KAN gjøre unntak og svare på korte/kjedelige meldinger hvis fyren er veldig kjekk
Pene sko... Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Jeg KAN gjøre unntak og svare på korte/kjedelige meldinger hvis fyren er veldig kjekk Det er derfor jeg bare skal anvende hunk-bilder av meg selv.
Hecubaa Skrevet 2. desember 2011 #9 Skrevet 2. desember 2011 (endret) Jeg liker en eller annen form for vittighet, gjerne basert på noe jeg har i profilteksten. Jeg syns ikke standard-åpninger som "Hvordan står det til med deg og hva driver du med i kveld?" er så veldig spennende Jeg liker en som kan overraske og få meg til å måtte tenke litt på hva jeg skal svare.. Endret 2. desember 2011 av Hecubaa
Knirke Skrevet 2. desember 2011 #10 Skrevet 2. desember 2011 Det er derfor jeg bare skal anvende hunk-bilder av meg selv. Husk at det ikke er alle som blir tente av sixpack, da :gjeiper:
PanLi Skrevet 2. desember 2011 #11 Skrevet 2. desember 2011 Jeg liker en eller annen form for vittighet, gjerne basert på noe jeg har i profilteksten. Jeg syns ikke standard-åpninger som "Hvordan står det til med deg og hva driver du med i kveld?" er så veldig spennende Jeg liker en som kan overraske og få meg til å måtte tenke litt på hva jeg skal svare.. Jeg tenker det samme. Det må være noe litt utenom det vanlige/standard: "jeg liker profilen din" (Ok. Takk!) "hatt en fin helg?" (Ja. Du?) o.l. De som gir noe av seg selv liker jeg godt! Dvs. forteller litt som seg, og spør/kommenterer noe som angår meg, eller vice verca. Noe jeg kan kommentere på, som trigger interesse og gir utgangspunkt for videre flyt i samtalen - det er bra!
Pene sko... Skrevet 2. desember 2011 #12 Skrevet 2. desember 2011 Husk at det ikke er alle som blir tente av sixpack, da :gjeiper: Sett bort i fra at jeg ikke har sixpack, da. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå