Gå til innhold

tidsfrist for dolly på å levere pizza?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dolly dimples noen regel på at vis de ikke leverer pizzan innen en time så får man halv pris eller noe??

Venter på pizza som jeg bestillte for en time siden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vil tro de har timesfrist. Det har iallfall peppes ... hva skjedde? Fikk du rabatt?

Skrevet

Det er en time, halvtime hadde de før i tiden :)

Hos meg de ALTID utenfor døra når det er maks 3 minutter igjen. Har opplevd at de har kommet 2 minutter etter og kranglet på det. Endte med halv pris pizza fordet :)

Skrevet

Har bestilt flere ganger fra peppes og hver gang så sier de i fra at tidsfristen ikke gjelder.

Hvorfor reklamerer de for det da om den kun gjelder i ekstreme værforhold?

For å lokke til seg kunder?

Skrevet

Ser ut som det er en time som gjelder.

De henviser selv til dette på sin nettside, men skriver ingenting om hva som skjer dersom de er sent ute.

Praktisk informasjon / Dolly Dimple's

Levering og henting

Velg om du vil få pizzaen levert på døren, eller om du vil hente den selv i nærmeste restaurant. Vi leverer innen en time fra bestilling, eller til avtalt tid.

Skrevet

Ser ut som det er en time som gjelder.

De henviser selv til dette på sin nettside, men skriver ingenting om hva som skjer dersom de er sent ute.

Praktisk informasjon / Dolly Dimple's

Dette var det jeg også fant på nettsiden deres, derfor jeg ble usikker på om det ble noen konsekvens for dem viss de ikke klarte og holde tidsfristen.

Dolly ringte meg når det hadde gått kanskje sånn 1 time og 5 min og sa de var forsinket, emn at de snart kom.. De nevnte altså ingenting om at jeg skulle få det noe billigere...(sleipe som de er)

Men jeg var frekk nok til og spørre om de ikke hadde noen tidsfrist. Og da innrømmet de at de hadde det og at jeg skulle få halv pris =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...