AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 For 2 uker siden leverte jeg en søknad til NAV angående penger til livsopphold. Jeg er sykemeldt og har bare jobbet i min jobb i 3 uker. Derfor så får jeg ikke sykepenger. Dette er første gang jeg søker, men er det vanlig at det tar så lang tid? Begynner å bli litt utålmodig og har ikke så mye penger igjen på kontoen min. Bør jeg ringe de i morgen å høre? Flere som har søkt om dette før? Takk på forhånd
Mamma1 Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Nei, det bør ikke ta så lang tid. Ring og spør, evt søk om nødhjelp.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Tok ganske nøyaktig 3 uker når jeg søkte. Det skal stå på et av papirene du har fått hvor lang tid det det tar før du får eventuelle penger. Er det gjennom sosialtjenesten du har søkt?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Jeg ringte Nav nå nettopp og damen jeg snakket med sa søknaden min ble avslåt?!! Så ville hun ikke en gang si hvorfor. Hun sa bare jeg får gå ned på NAV til mandag å snakke med de der. Hvorfor i alle dager ble den avslått? Jeg har da krav på penger? Makan!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 Jammen, jeg har da krav på penger? Jeg skjønner ikke hvorfor søknaden ble avslått. Å de kunne da ha sendt meg brev eller ringt å informert meg om det i hvert fall da. Merker jeg blir mektig overgitt. TS-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå