Gå til innhold

Kjolevalg...igjen!

Hvilken kjole liker du best?  

1. 1. Hvilken kjole liker du best?

• Nummer en
      15
    • Nummer to
      4
    • Nummer tre
      21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes både nr 1 og nr 3 var fin, men stemte på nr 3.

Har du vært og prøvd kjolene? De blir jo ofte anderledes på enn man får inntrykk av fra bilde.

Skrevet

Nummer én eller tre. Stemte for én - etter hva jeg husker av hvordan du har beskrevet deg selv tidligere tror jeg den kan være kjempenydelig til deg.

Skrevet

Stemte på nr. 3 - synst den var litt meir stilrein enn dei to andre, liksom...

Lukke til med valet! :wink:

Skrevet

Nummer tre (den med blå broderier) har vært en favoritt en stund. Synes alle er fine, men vil at gjestene også skal synes kjolen er fin! Derfor spør jeg dere. Hva med nummer en? Har nemlig falt litt for den også. Men den er kanskje litt voldsom?

Skrevet

Synes 1 var kjempenydelig! Vakker farge på den var det også. Av de andre to likte jeg best nummer 3! Lykke til med valget! :)

Skrevet

Dere gjør ikke valget lett for meg, jenter :wink: Nå er det fifty-fifty mellom 1 og 3! Neida, takk skal dere ha! Jeg føler meg som en liten unge i en leketøysbutikk som gjerne vil ha alle lekene - det er så mange fine kjoler! Skal diskutere litt med mamma, vi får se hva hun synes. Bare fortsett og stem! TAkker og bukker for kommentarer så langt!

Skrevet

Jeg synes ikke 2 var noe fin. De andre var begge fine, den ene sitter hun på så litt vanskelig å se. Prøv dem! Den hun sitter på var kanskje penest, mens den med blått er mest klassisk. Jeg er ikke så glad i blått da, så kanskje derfor jeg er farget litt?

Skrevet

Nummer to var ikke noe fin, nummer tre var veldig fin men nummer en var finest. Men det kommer så klart an på åssen du ser ut.

Skrevet

TRor det blir nummer 1....men ikke 100% sikker ennå. Man kan se hvordan den ser ut litt bedre hvis man klikker på linken under bildet.

Skrevet

Nr 3 var fin, men litt ordinær syns jeg. Nr 1 var liksom litt overaskende og stilig. Ikke noe man ser hver dag. Likevel var den klassisk. Nr 2 syns jeg absolutt ikke noe om. Stemte på nr 1 jeg.

Skrevet

Nummer 2 fant jeg forøvrig i dag, og jeg tror ikke det blir den uansett! Lit kult med lace (hva heter det på norsk igjen?!) men den ser litt ut som en gammel nattkjole...

Skrevet

Lace heter vel blonder på norsk.....

Men har du prøvd noe som ligner noe av dette?

Nummer en var forresten veeeldig fin....

Skrevet

Jeg stemte på nummer to men synes at nummer en var like fin, men nå vet ikke jeg hvordan du ser ut eller hva som passer deg!

Lykke til!

Skrevet

Hei Tex! Ja, jeg har prøvd noe lignende. Hvertfall en kjole med stort skjørt som gikk inn livet (men den hadde en spiss nederst i livet - basque heter det vel). Jeg er forøvrig str. 38, har ikke så veldig brede skuldre og ikke så stor oventil (str. b eller c). Er ganske tynn i livet (men jeg kommer til å ligge i hardtrening fra årsskiftet uansett...)

Jeg har begynt å eeeelske nummer 1! Neida, jeg har ikke tatt helt av, bare nesten :ler::ler:

Tror det må bli den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...