AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Hei, på skolen min når jeg skriver stil og bruker pcene der, får jeg slik rød strek under feilskrevne ord. Dette får jeg også mange andre steder, bla her på KG. Men når jeg bruker openoffice hjemme, fungerer ikke dette. Jeg har trykt alt, automatisk retteprogram ++ Derfor lurer jeg på hvordan jeg får dette på? Kunne kopiert det inn her, men trenger det på nynorsk. Setter STOR pris på hjelp! Noen som vet hvordan man får det ?
Lutetium 71 Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Norsk stavekontroll er dessverre ikke med, men må installeres separat ..står det her. Kan det være no?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Ja! tusentakk, men har et problem finner ikke installer ordbøker knappen når jeg har kommet til veiviser? Står bare faks, nettside, presentasjon ++ Noen som vet hvorfor? TS
Lutetium 71 Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Ja! tusentakk, men har et problem finner ikke installer ordbøker knappen når jeg har kommet til veiviser? Står bare faks, nettside, presentasjon ++ Noen som vet hvorfor? TS Kan du ha en annen versjon av Open Office enn det som blir beskrevet i veiledningen? Den gjelder for 2.0.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå