Gjest Helle Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Hei Er det noen som har hatt barn i Kjeldås barnehage, Sande i Vestfold? Lurte på om det er en bra barnehage som noen anbefaler?... eller motsatte erfaringer? Kjenner ingen som har barnet sitt der, så ønsker referanser. Håper på svar
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Hei Er det noen som har hatt barn i Kjeldås barnehage, Sande i Vestfold? Lurte på om det er en bra barnehage som noen anbefaler?... eller motsatte erfaringer? Kjenner ingen som har barnet sitt der, så ønsker referanser. Håper på svar Jeg synes ikke det passer seg å uttale seg slik om en bestemt navngitt barnehage på denne måten på et forum.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Jeg synes ikke det passer seg å uttale seg slik om en bestemt navngitt barnehage på denne måten på et forum. Nei uff og uff...
Gjest frøken am Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 (endret) Man diskuterer offentlige personer og andre folks "fitte og kuk", litt barnehagesladder er vel ikke noe å fnyse over... Jeg tror det er helt KURRANT å kunne dele meninger om slike ting da man gjerne velger barnehage ut ifra verdier, grunnlag og håndtering i den spesifikke barnehagen. Det er egentlig ingen forskjell i å diskutere det på et forum som det å spørre naboene og lokalbefolkningen om hvordan bhagen styres. Endret 1. desember 2011 av frøken am
Gjest sulosi Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Tanta mi jobba der frem til i sommer....
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 Tanta mi jobba der frem til i sommer.... Og da sluttet hun fordi .. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå