Gå til innhold

Trenger hjelp til å velge forlovelsesringer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow! du har bra smak!

selv likte jeg veldig godt nr 1, men hadde nok valgt nr 3 selv pga jeg har litt store hender da er det penere med "mye" pynt. :)

Skrevet

nr 2 ville ihvertfall jeg hatt på fingern :)

Skrevet

Jeg liker ikke hjerteformede diamanter, så ville gått for ring nr. 3, men egentlig falt ingen helt i smak...

• Liker 1
Skrevet

Synes de to første var finest med tanke på form, det er slike gifteringer jeg vil ha når den dag kommer, men jeg synes ikke det er pent med slike nedfelte diamanter.

Skrevet

Veldig min smak, synes 1 eller 2 var finest. :)

Skrevet (endret)

Jeg liker ikke hjerteformede diamanter, så ville gått for ring nr. 3, men egentlig falt ingen helt i smak...

Enig! Aldri vært noe glad i dilldall generelt, iallefall ikke når det kommer til smykker. Om jeg hadde måttet velge hadde det blitt ring nr. 3.

Men det er meg, og vi har tydligvis helt ulik smak, for jeg valgte en helt glatt enkel gullring uten noen diamant til min forlovelsesring, og han har det samme. :) Vi skal bruke de videre når vi gifter oss også da. :)

Endret av isodora
Gjest Slowpoke
Skrevet

Nr 1 og nr 3 var veldig fine. Tror jeg hadde gått for nr 3 hvis det var jeg som skulle velge :)

Skrevet

Jeg synes den første var aller finest, men det kommer jo an på stilen til forloveden din også, da :)

Skrevet

Jeg synes nr 1 var den fineste av dem. :) Nr 2 og 3 ble litt for mye dill for min del ^^

Nå er ikke jeg noen fan av masse bling da, men synes en forlovelsesring skal ha en sten. :P Derfor ville jeg nok ha valgt den første, selv om hjerteformede diamanter ikke ehr helt min greie. :P Men selv om jeg ikke ville hatt den selv, så er den jo kjempesøt!

Lykke til med valg av ring, fremtidig forlovelse og forhåpentligvis bryllup! <3

Skrevet

Nummer 1.

Skrevet

Jeg liker ikke så godt sånne hjertediamanter, så jeg ville gått for nr. 3. Men nr. 2 var egentlig fin den også, litt annerledes enn mange andre ringer jeg har sett rundt omkring.

Kommer kanskje litt på om dere skal bruke de samme ringene som gifteringer? I så fall ville jeg hatt dem enklest mulig. Min filosofi er at man kan ha dill på forlovelsesringen og så ha helt enkle gifteringer, det er jo (forhåpentligvis) gifteringen som skal brukes lengst.. :)

Hilsen Anna

Skrevet

Nummer 1. Den hadde jeg tenkt til å ha selv som giftering, men så bestemte vi oss for glatte ringer i siste liten. (overtro... :P )

Skrevet

Likte nr 1.

Nå fikk jeg lyst til å forlove meg, er nøyaktig en slik ring jeg ønsker :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...