Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2003 #1 Del Skrevet 15. desember 2003 Legger man på seg av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2003 #2 Del Skrevet 15. desember 2003 Det er ganske individulet om man legger på seg av p-piller. Uansett merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 15. desember 2003 #3 Del Skrevet 15. desember 2003 Det var jeg som svarte ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest! Skrevet 15. desember 2003 #4 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei! Eg har brukt Yasmin, og er trur ikkje eg la på meg noko av dei. Tvert i mot er dei vanndrivande, så eg var konstant tørst, og drakk litervis med vatn! Det kan jo vere grunnen til at eg ikkje la på meg!? (men eg måtte slutte på dei pga. kvalme og humørsvingingar;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jotunjenta Skrevet 15. desember 2003 #5 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg har ikke lagt på meg av de. Brukt de i kanskje to år nå. Har heller gått ned 1-2 kg. Er veldig fornøyd med Yasmin, prøvde mange som ikke var så bra før Yasmin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2003 #6 Del Skrevet 15. desember 2003 OK. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2003 #7 Del Skrevet 15. desember 2003 Har gått opp 4 Kilo, ikke vet jeg hvor de er, for det vises ikke på kroppen, ble bare tyngre. Har holdt samme type og mengde mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 15. desember 2003 #8 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg føler ingen bivirkninger i det hele. Kun mindre mens og kortere dager, men det er jo positivt for min del. Jeg har nesten aldri pms mer og menssmerter er helt borte. Prøv de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 16. desember 2003 #9 Del Skrevet 16. desember 2003 Tok av da jeg begynte på de.Og fikk masse kviser.Etter 1 års bruk kom menssmertene tilbake. Bedre da jeg hadde hormonspiralen-ingen mens og ingen smerte,ingen bivirkninger osv i de 5 årene jeg hadde den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 16. desember 2003 #10 Del Skrevet 16. desember 2003 Og jeg gikk ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2003 #11 Del Skrevet 18. desember 2003 For meg funker de kjempebra!! I tillegg kan man spise de hele tiden og dermed unngå mensen :D Dette pga at det er enfase piller som gjør at man har et jevnt hormonnivå gjennom hele syklusen. Har snakket med legen min om dette og det er ikke noe problem i å spise de uten å ha pillefrie perioder. Mensen som du får med disse er en "jukse" mens som det ikke er noen "nytte" i idet hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 18. desember 2003 #12 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg gikk også ned i vekt - og fikk massevis av kviser, som varte i sikkert 5 måneder, det var helt j*****. Store og stygge var de. Men etter at de var borte var jeg kjempefornøyd etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2003 #13 Del Skrevet 21. desember 2003 Og jeg ble gravid :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå