Gjest SmurfeLurfen Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Hei! Har prøvd ulike varmebeskyttende sprayer for å ha i håret, men alle lukter jo så mye og gjerne veldig søtt så klarer ikke bruke dem! Noen som har tips om noen som ikke lukter? Eventuelt lukter mer frisørakti ut og ikke som godteri eller noe sånt. Har prøvd Lee Stafford Toni and Guy Schwartzkopf Noen andre forslag?
Minya Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Nicky Clarke-serien lukter nesten frisør og nesten ikke noe i det hele tatt. Brukte moussen i den serien før da jeg er sensitiv for mye parfymelukt.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Nicky Clarke-serien lukter nesten frisør og nesten ikke noe i det hele tatt. Brukte moussen i den serien før da jeg er sensitiv for mye parfymelukt. Vet du om det selges i butikk? Var på Vita sist jeg handlet varmebeskyttende, og da hadde de bare de 3 som jeg har nevnt. Tenkte å bestille nå fra feelunique.com men fant ikke den du nevnte.
challenger Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 GHD Thermal Protector spray funker bra og lukter veldig lite:)
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Jeg vet du spør etter spray, men jeg anbefaler likevel Kérastase Resistance Ciment Thermique Heat-Activated Reconstructor Milk Beste jeg har prøvd. Tar den i håret hver gang jeg har dusjet, uansett om jeg har planer om å rette det eller ikke
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Jeg vet du spør etter spray, men jeg anbefaler likevel Kérastase Resistance Ciment Thermique Heat-Activated Reconstructor Milk Beste jeg har prøvd. Tar den i håret hver gang jeg har dusjet, uansett om jeg har planer om å rette det eller ikke Må ikke være spray, bare det jeg har vært vant til frem til nå Er den som en krem? hvordan funker den på håret hvis du har det i uten å rette det? Hjelper det noe mot brusete hår? (Får lett det). Og den lukter ikke så mye altså? Enda et spørsmål. Kan man ha den i tørt hår uten at det blir klissete?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 Må ikke være spray, bare det jeg har vært vant til frem til nå Er den som en krem? hvordan funker den på håret hvis du har det i uten å rette det? Hjelper det noe mot brusete hår? (Får lett det). Og den lukter ikke så mye altså? Enda et spørsmål. Kan man ha den i tørt hår uten at det blir klissete? Du tar en klatt på størrelsen med en stor ert i håndflatene, smører håndflatene sammen og fordeler i håret etter at du har håndkletørket det Den lukter litt i det du tar den i, men den lukter godt, frisk sitrus! Når håret tørker kjenner du ikke lukten lenger. Den føles som en mykgjørende balsam og jeg syns den hjelper mot frizzing uansett om jeg retter eller ei. Men ikke ta for mye i, da får du fett og tungt hår. Tror ikke du kan ha den i tørt hår
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Du tar en klatt på størrelsen med en stor ert i håndflatene, smører håndflatene sammen og fordeler i håret etter at du har håndkletørket det Den lukter litt i det du tar den i, men den lukter godt, frisk sitrus! Når håret tørker kjenner du ikke lukten lenger. Den føles som en mykgjørende balsam og jeg syns den hjelper mot frizzing uansett om jeg retter eller ei. Men ikke ta for mye i, da får du fett og tungt hår. Tror ikke du kan ha den i tørt hår Takk for info Men vet du om det er sånn at jeg kan ha den i håndkletørket hår og så slette håret når det har blitt helt tørt? Vil liksom kremen aktiveres når man begynner å slette håret? Litt viktig at den kan gjøre nytte i tørt hår, fordi jeg liker best å slette ut håret når det er tørt
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Takk for info Men vet du om det er sånn at jeg kan ha den i håndkletørket hår og så slette håret når det har blitt helt tørt? Vil liksom kremen aktiveres når man begynner å slette håret? Litt viktig at den kan gjøre nytte i tørt hår, fordi jeg liker best å slette ut håret når det er tørt Det er akkurat slik den fungerer. Ingen skal rette håret når det er vått Den beskytter altså mot varme og slitasje uansett om håret er vått eller tørt. (Altså den beskytter mot feks varmen fra hårføner når håret er vått, og så beskytter den mot rettetangen når håret er tørt).
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 Det er akkurat slik den fungerer. Ingen skal rette håret når det er vått Den beskytter altså mot varme og slitasje uansett om håret er vått eller tørt. (Altså den beskytter mot feks varmen fra hårføner når håret er vått, og så beskytter den mot rettetangen når håret er tørt). Ok, takk for forklaring Så da er det bare å ha det i når håret enda er litt vått selv om man ikke skal slette det ut før noen timer etterpå? Kanskje morgenen etterpå også?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #11 Skrevet 3. desember 2011 Ok, takk for forklaring Så da er det bare å ha det i når håret enda er litt vått selv om man ikke skal slette det ut før noen timer etterpå? Kanskje morgenen etterpå også? Jepp Jeg tar den i etter hver hårvask uansett. Noen ganger retter jeg håret og andre ganger gjør jeg det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå