Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2003 #1 Skrevet 15. desember 2003 Nå er han endelig tatt. For meg er det tidenes nedtur...... Her sitter han som en kanin i en jordhule og lar seg bli fanget. Når jeg hadde trodd at han skulle gjemme seg på en mindre opplagt plass. F.eks. Manhattan....
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2003 #2 Skrevet 15. desember 2003 Hi, hi... helt enig! Jeg også trodde han skulle være på en litt mer lukseriøs plass enn i et jordhull :-)
aline Skrevet 15. desember 2003 #3 Skrevet 15. desember 2003 :o jaja, det tar aldri lang tid før vitsene kommer når noe spesielt har skjedd!! Nedtur fordi det ikke ble en spennende nok jakt, eller ett utspekulert nok gjemmested har jeg faktisk ikke tenkt på engang! syntes bare det var godt at de fikk tatt jævelen jeg! :-?
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 15. desember 2003 #4 Skrevet 15. desember 2003 At han gjemte seg på ett avsidesliggende sted var jo ingen overraskelse, men i noe som minte om ett gravkammer under gulvet i en grønnsakskjeller kom som en bombe, uansett- fint at de tok ham i live.
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2003 #5 Skrevet 15. desember 2003 Syns jo også det er fint at han er tatt, håper han får straff og ikke bare blir plassert på quantamamo(?) eller noe lignende. Er bare forbauset over at han gjemte seg i et hull i bakken. Det har jo ikke virket før, så hvorfor skulle han være heldigere?
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2003 #6 Skrevet 15. desember 2003 Huff da... tror dere mitt utsagn er super seriøst eller? Jeg er selvfølgelig glad for at de tok han, hadde bare ikke trodd det skulle være i et jord hull liksom :-)
aline Skrevet 15. desember 2003 #7 Skrevet 15. desember 2003 Tja, har han ikke byttet endel hull underveis da? Dessuten så hadde vel mange trodd at han ville gjemme seg mer staselig eller spesielt, og nettopp derfor var det vel egentlig smart å gjemme seg i en toroms hytte med en jordhulle med kun plass til en!! :blunke: Lett å overse, når det er jakten på en så "stor" mann som Saddam.
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 15. desember 2003 #8 Skrevet 15. desember 2003 Amerikanerne tror visst at mens jakten på Saddam har vært på det mest intense har han ikke oppholdt seg mer enn få timer på hvert sted. De hadde spionert på denne gården i nesten 4 uker før de slo til, dette sa de på BBC i dag tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå