Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg liker å ha det helt glatt der nede, men det er alltid sånne små stubber igjen etter jeg har barbert meg. Prøver jeg å ta det mot hårene får jeg røde nupper som svir og gjør vondt.

Er hårfjerningskrem et alternativ?

Er en jente btw :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du ikke får det skikkelig glatt med barbering, kan du prøve voksing, evt laser.

Ikke alle klarer å få et helt glatt resultat med barbering avhengig av hårveksten.

Endret av charlott
  • Liker 2
Skrevet

Seksualitet?

Skrevet

Voksing eller laser

Skrevet

Voksing eller laser

Hvordan funker egentlig laser? Er det dyrt?

Skrevet

Det virker bra ;) , forutsatt at du er en god kandidat.

Det var kanskje ikke det du lurte på...anbefaler deg å gjøre et søk i forumet for "Velvære, hud, hår og kosmetikk" - det har vært snakket en del om laser der.

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Eatme
Skrevet

Polering.

-Domino

Skrevet

Prøv å vokse. Jeg barberer bare, men så får jeg ikke vondt dersom jeg barberer "feil" vei heller.

Skrevet

Definitivt voksing! 15 min en gang i måneden, rundt 500 kr - definitivt verdt det :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Definitivt voksing! 15 min en gang i måneden, rundt 500 kr - definitivt verdt det :)

6000 kroner i året for å vokse seg nedentil. Galskap!

• Liker 6
Skrevet

6000 kroner i året for å vokse seg nedentil. Galskap!

Tja, du kan jo trekke fra utgifter til hårfjerningskrem, eller høvler og skum i hvert fall. Det er verdt det for meg, men det kommer jo an på hvor mye man har råd til å bruke på personlig pleie.

• Liker 1
Skrevet

Hei, TS her :)

Jeg ser nå at denne er på litt feil sted. Jeg har desverre ikke råd til voksing, og kanskje ikke laser heller. jeg vet ikke hvor mye det koster da.

Noen som har erfaring med hårfjerningskrem? kan det funke der nede?

Og jeg har bare prøvd å barbere "feil" vei to ganger, kanskje det går bedre etterhvert ? :)

Takk for svar forresten.

Skrevet

Livet mitt ble mye enklere når jeg begynte å barbere kun bikinilinjen og nedenfor venusberget. Trimmer det håret som er der oppe. Har sikkert utgifter på 300kr i året på dette, inkl armhulebarbering. ;)

• Liker 2
Skrevet

Hei, TS her :)

Noen som har erfaring med hårfjerningskrem? kan det funke der nede?

Og jeg har bare prøvd å barbere "feil" vei to ganger, kanskje det går bedre etterhvert ? :)

Takk for svar forresten.

Jeg har ikke brukt krem selv, men har alltid hørt at man ikke bør.

Disse kremene er ganske sterke saker og det sies at de kan gi irritasjonsproblemer av den typen du ikke ønsker akkurat der.

Gjest anonym2233
Skrevet

Jeg får det glatt ved å vente opptil 3- 4dager ved å barbere meg, da bruker jeg vanlig høvel og gel... Går som regel bra, og blir alltid veldig glatt og smooth :)

Skrevet

En kan få kjøpt brazilian wax på vita eller andre lignende steder, koster ca 100, og gjøre det hjemme. Det er min variant. Helt glatt

Skrevet

Slik jeg gjør det hvertfall, er å passe på at høvelen er skarp (dette er kanskje det viktigste), bruker masse skum og barberer først med hårene, for å så barbere mot hårene, men forsiktig:D da blir jeg helt glatt, uten røde prikker osv.

Skrevet

Barberer jeg mot begynner jeg å blø jeg! :o

Jeg barberer kun med hårene, det blir ikke superduperglatt, men det funker jo.

Gjest otrivin
Skrevet

Jeg tar en del varmt vann på først så blir det "mykere" så barberer jeg med hårene, på med barberskum, mot hårene (nøye), barberer over et par ganger i varmt vann og smører med bodylotion. Etter jeg begynte med det hver dag er jeg konstant glatt :) huden herder etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...