luckygal Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Hei. På vei til å få et marsvin i hus - er det noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt litt 'pent' utstyr - bur? For sosialiseringens skyld kommer marsvinet til å holde til i stua fremfor barnerommet, da vil jeg gjerne at det skal se litt all right ut Tips til butikker eller nettsider?
Gjest Caitlin Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Hei. På vei til å få et marsvin i hus - er det noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt litt 'pent' utstyr - bur? For sosialiseringens skyld kommer marsvinet til å holde til i stua fremfor barnerommet, da vil jeg gjerne at det skal se litt all right ut Tips til butikker eller nettsider? Hva med å lage selv i plexiglass Sjekk Marits marsvinforum for masse tips og bilder av folks bur
ZebraTiger Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Vi har Akvariumer til våreDverghamstere og hamstere. Men de skal jo ha en god del plass da, vi har satt en min grense på 96 liter, men har bygd noen hyller inni osv. Men marsvin er jo litt større og trenger jo endel plass. Men plexiglass var jo ikke en dum ide heller (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå