Yme Skrevet 1. desember 2011 #41 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Det ene fører gjerne til det andre om man ligger tett sammen, selvom det ikke var hensikten . Høhøhø Men det er jo snakk om i en setting hvor personen er i et forhold, og da fører jo ikke det ene til det andre. Om det skulle skje, måtte jo kjæresten til denne personen bare forlatt forholdet, og innsett at det faktisk ikke var et tap i det heletatt. Endret 1. desember 2011 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. desember 2011 #42 Del Skrevet 1. desember 2011 Det er ikke en situasjon jeg noen gang kommer til å havne i, men bare for å svare, hadde det ikke brydd meg på noen som helst måte. Du kan ikke vite hvordan du vil reagere på en situasjon, før du er i den selv, samme hva det gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. desember 2011 #43 Del Skrevet 1. desember 2011 Du kan ikke vite hvordan du vil reagere på en situasjon, før du er i den selv, samme hva det gjelder. Det gjelder nok de fleste, men jeg kan med 100% sikkerhet si at jeg veit at det ikke hadde brydd meg på noen som helst måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 1. desember 2011 #44 Del Skrevet 1. desember 2011 Handler ikke bare om mulig sex, tror jeg, Yme. Eller soving. Er mer respekt for at en kjæreste ikke tillater deg å leve livet som singel lengre på enkelte måter. Kanskje Yme liker å gni olivenolje på kroppen sin og pakke seg inn i plastfolie mens han ser på TV i fire timer hver lørdag. Han skader ingen. Så flytter fru Yme inn og hun ha en fin kremfarget sofa. Yme vil ha sin vonde og slitte sofa der, for den tåler flekker av olivenolje. Han nekter fru Yme å ha besøker på lørdager, for da skal han vimse rundt med plastfolie rundt snoppen og vil ikke bli beskuet. Han blir heller aldri med fru Yme ut av huset for å gjøre ærend til husholdningen, for han har tross alt viktigere ting å gjøre. Det bunner ut i mangel av kompromisser, mangel av å rydde fysisk og mental plass til en person som skal dele liv med deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. desember 2011 #45 Del Skrevet 1. desember 2011 Det bunner ut i mangel av kompromisser, mangel av å rydde fysisk og mental plass til en person som skal dele liv med deg. Man skal selvfølgelig ikke gjøre ting som andre ikke liker, så om man har en kjæreste som sier at dette ikke er greit, gjør man ikke det. Jeg lurte bare på hvorfor det er noe særegent ved å sove i samme seng, om det eneste man skal gjøre, er å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #46 Del Skrevet 1. desember 2011 I den tråden hvor en jente lurte på om hun var blitt voldtatt sa da gutten vitterlig at han bare ville sove sammen med henne, men endte med å gjennomføre et samleie med jenta. Hva er annerledes her? Alle jenter måtte jo forstå at når en gutt sa at de skulle sove sammen så mente han sex! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. desember 2011 #47 Del Skrevet 1. desember 2011 I den tråden hvor en jente lurte på om hun var blitt voldtatt sa da gutten vitterlig at han bare ville sove sammen med henne, men endte med å gjennomføre et samleie med jenta. Hva er annerledes her? Alle jenter måtte jo forstå at når en gutt sa at de skulle sove sammen så mente han sex! Hvordan er det relevant i denne tråden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 1. desember 2011 #48 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Edit: svar til Yme. Det er noe intimt og veldig tilltsvekkende ved det. Og som noens kjæreste så ønsker de fleste å være den personen for sin kjæreste, og ikke dele rollen med andre. Litt kleint å sitte en skokk jenter sammen og prate om løst og fast, kanskje noen nevner gutter som fiser når de sover. Plutselig peker ene jenta på deg og sier "[Kjæresten din] fiser veldig mye når han har drukket, har du merka det? Haha, så morsomt." ...Nei. Intime ting som er opp til meg å vite. Det er litt som å være sist til å høre nyheter også. Du vil ikke risikere at en annen person forteller det at "kjæresten din er forforemmet" eller "kjæresten din har bulka bilen" eller "Åh, vet du at kjæresten din skal på skitur i helga med Per-Arne? Han ringte i sted og sa det." ...jeg hadde lurt veldig på hvorfor jeg ikke var førstemann til å dele nyheter med. Er mange ting som alene i og for seg er uskyldig, men i et parforhold blir det veldig naturlig å la partneren få monopol på den type rolle. Endret 1. desember 2011 av Tirkes 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. desember 2011 #49 Del Skrevet 1. desember 2011 ...jeg hadde lurt veldig på hvorfor jeg ikke var førstemann til å dele nyheter med. Er mange ting som alene i og for seg er uskyldig, men i et parforhold blir det veldig naturlig å la partneren få monopol på den type rolle. Jeg hadde utvilsomt blitt en ufattelig dårlig kjæreste... Eller, det veit jeg jo egentlig, for jeg har jo tross alt prøvd 2 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 1. desember 2011 #50 Del Skrevet 1. desember 2011 Hva med en søster? Det å titt og ofte dele en en meter bred seng med en voksen søster. Hadde det ikke skurret et sted? Føles litt feil for meg, selv om det bare er soving det er snakk om. Kan gjerne dele rom eller en dobbeltseng med en av brødrene mine, men å satt meg selv i en situasjon der jeg risikerte å få en brors morrabrød i ryggen? Niks, ikke snakk om. Uansett om mange lag klær der er. Har vel skrevet nok her nå, men forstår TS sin vonde magefølelse veldig godt. Nå skal jeg ut og bruke penger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 1. desember 2011 #51 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg kan ikke ha sånne følelser, så det er ganske bortkasta å spørre meg hva jeg hadde tenkt i en sånn situasjon :gjeiper: Innlegget mitt var ment som et spørsmål, men det er jo ingen som egentlig svarer på det. Nei, jeg hadde fremdeles ikke satt pris på at typen lå tett inntil venninner, enkelte av de som han til og med tidligere har hatt sex med.. Jeg prøvde å svare deg her. Men for å svare direkte: Er det ikke lov, selvom man bare sover? er jo lov, om man skal ta det helt bokstavlig (det står ikke i de norske lover at det ikke er lov liksom :gjeiper: ), men for min del, hadde det som sagt ikke vært greit. En seng er jo diggere enn sofaer og andre ting, og om den er stor nok for fler, er det jo ingen grunn til at noen må ligge andre steder. Man skal jo bare sove. ja, man skal kanskje bare sove, men jeg kjenner ikke typens venninne/ekspulevenn som enkelte av de var, og hadde dermed ikke vært komfortabel med det. Dessuten er dette snakk om en smal seng, slik at man må ligge tett inntil hverandre. Er det annerledes å sove sidna en person, enn det er å se tv sidna en person? ja, det er noe annet å sitte i samme sofa som noen å se på tv, enn det er å ligge klin oppi hverandre i senga. Jeg hadde heller ikke likt om typen satt i sofaen med venninnen liggende over han (slik som kjærester ligger når man ser på film/koser) det er en kjæresteting i mitt hode, og ikke noen man gjør med andre damer, om man er i forhold. Og hvorfor kan du ikke ha sånne følelser? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2011 #52 Del Skrevet 1. desember 2011 ikke faen hadde jeg gidda å holde ut alt dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. desember 2011 #53 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg prøvde å svare deg her. Men for å svare direkte: Er det ikke lov, selvom man bare sover? er jo lov, om man skal ta det helt bokstavlig (det står ikke i de norske lover at det ikke er lov liksom :gjeiper: ), men for min del, hadde det som sagt ikke vært greit. Jeg lurer vel egentlig mer på hva som gjør at du ikke syns det er greit. Man burde jo stole på kjæresten sin, så selv om hu venninna har uhumske planer, skal jo han kunne slenge hu på sofaen om hu ikke greier å oppføre seg. ja, man skal kanskje bare sove, men jeg kjenner ikke typens venninne/ekspulevenn som enkelte av de var, og hadde dermed ikke vært komfortabel med det. Dessuten er dette snakk om en smal seng, slik at man må ligge tett inntil hverandre. Hadde det vært greit om det var en stor seng, og de lå med 1 meters avstand i mellom? Som sagt burde man jo kunne stole på kjæresten sin såpass at man veit han ikke vil finne på noe tull, eller akseptere tull fra venninna. ja, det er noe annet å sitte i samme sofa som noen å se på tv, enn det er å ligge klin oppi hverandre i senga. Jeg hadde heller ikke likt om typen satt i sofaen med venninnen liggende over han (slik som kjærester ligger når man ser på film/koser) det er en kjæresteting i mitt hode, og ikke noen man gjør med andre damer, om man er i forhold. Man skal selvfølgelig ikke gjøre ting som kjæresten ikke liker, men man skal jo også kunne stole på den man er sammen. Er fyrn en skikkelig bra mann, skal det jo være mulig for han å ha en dame på fanget, uten at det ligger noe bak det... Han skal selvfølgelig ikke ha hu på fanget om dama hans ikke liker det, men fortsatt hadde det vært optimalt om man stolte på kjæresten sin nok til at han/hun stort sett kunne gjøre hva han/hun ville, uten at man trengte å misstenke noe tullball. Og hvorfor kan du ikke ha sånne følelser? :gjeiper: Jeg er bare født uten de delene som gjør at man kan oppleve sånt, på samme måte som at noen er født uten bein eller armer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 1. desember 2011 #54 Del Skrevet 1. desember 2011 Er det ikke lov, selvom man bare sover? En seng er jo diggere enn sofaer og andre ting, og om den er stor nok for fler, er det jo ingen grunn til at noen må ligge andre steder. Man skal jo bare sove. Er det annerledes å sove sidna en person, enn det er å se tv sidna en person? Nei, jeg synes faktisk ikke det, og ja jeg vil si det er annerledes å sove med en person i en seng, enn å sitte i en sofa å se tv ved siden av en person. Jeg hadde ikke syntes det var greit om kjæresten min sov i seng med en annen jente. Det kan være at jeg er en for usikker person til å synes at det er ok, men det er nå slik jeg ser det. Det finnes en grense for hvor intim man skal være med vennene sine, og jeg synes at å sove i seng med en venn (hvis man har kjæreste!) er å krysse den grensa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2011 #55 Del Skrevet 1. desember 2011 han virker veldig umoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #56 Del Skrevet 1. desember 2011 Respekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisalisa Skrevet 1. desember 2011 #57 Del Skrevet 1. desember 2011 Han der virket litt too much Han må respektere hva du føler også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erotisk Flukt Skrevet 1. desember 2011 #58 Del Skrevet 1. desember 2011 Tror han vet bedre enn de fleste som kommenterer i denne tråden. Ta praten med han, si hva du føler og kom frem til enighet. KG vil bare gjøre deg enda mer bekymret. -Domino 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #59 Del Skrevet 1. desember 2011 Tror han vet bedre enn de fleste som kommenterer i denne tråden. Ta praten med han, si hva du føler og kom frem til enighet. KG vil bare gjøre deg enda mer bekymret. -Domino Men som du ser i tråden, han ser jo ikke noe galt i dette, dette er hans venninner, og de skal være nære osv. Han blir jo litt overrasket fordi jeg reagerer på dette, og alt han driver med.. Tirkes, og mange her, har veldig gode poeng når de kommenterer at de vil være først for sin kjæreste, komme først, være respektert osv. Hvis det er det jeg oppdager at jeg ønsker meg, så føler jeg jo ikke at jeg er først for kjæresten min, at jeg betyr mer enn de venninnene hans osv. Og det er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 1. desember 2011 #60 Del Skrevet 1. desember 2011 Her er en sexhistorie han har delt med meg. En gang ble han og kameratene i kollektivet skikkelig fulle, og når han våknet, så var han midt i en gruppe sex der hans 2 kamerater, og han, og en 3-4 fremmende jenter var i gang med hverandre. Han hadde passed out av fyllarus, men han våknet og oppdaget at ei fremmed jente lå over ham, og alle var nakne osv. Eh, dess mer jeg oppsumerer alt for meg selv, dess mer ligner ikke dette svinet. Æææsj, nå ble jeg kvalm.. hadde ikke likt å vite noe sånt om min kjæreste. Det må jeg bare si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå