AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Jeg lurer på å benytte meg av dette siden jeg har lite penger akkurat denne måneden. Det står at de utfører en kredittkontroll og er dette kun for å sjekke om jeg ikke har noen anmerkninger eller er det sånn at de sjekker om jeg har en inntekt? Jeg har ikke annet enn studielån så det er derfor jeg lurer og vil ikke bestille hvis man ikke kan få månedsregning uten å ha fast inntekt.
Pria Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 De skjekker bare om du har evt. anmerkninger.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Å,tusen takk.Ikke alltid lett å vite
Pria Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Å,tusen takk.Ikke alltid lett å vite Det vil du oppleve når du søker lån, skal tegne mobil abo. etc. Så lenge du ikke har noen anmerkninger går det helt fint.
Sophie-Ann Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Jeg har hatt det, og det er genialt så lenge man har orden på økonomien og klarer å betale det man skal hver mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå