Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 (endret) Jeg fikk bare veldig lyst til å lage en slik tråd. Husker første gang jeg havna innom KG og lagde en bruker her. Tråder som "hvilken kg'er ville du hatt sex med?" "hvilke brukere bør "get a room"? osv. Synes det var ganske festlig Og skjønte ikke helt greia.. I tillegg husker jeg at folk i alle tråder snakket om "TS", og at jeg ble så forbanna nysgjerrig på hvem det var Det er som et slags eget "miljø" her hvor folk diskuterer alt mulig, vi kjefter på hverandre, gir hverandre gode råd, irriterer oss grønne over hverandre og ender ofte opp sånn her -> Har ikke noe konklusjon på denne tråden, synes bare det er gøy å tenke på hva slags miljø vi har her. Noe du vil dele? Hvordan var det for deg som ny her? Hvordan synes du "miljøet" er her? Ellers er det bare å komme med andre innspill! Endret 1. desember 2011 av PrincessKiki
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Da jeg begynte her var det ikke så mange veldig unge her inne og innleggene var litt mere voksne. Nå vrimler det av fjortis-spørsmål og alt har forrandret seg. 6
Gjest Purple Haze Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har vært medlem i to omganger. Slettet meg, for så å komme tilbake. Er i grunnen enig i at klientellet virker mye yngre nå, og trådene kan ofte bære preg av det. Jeg har ikke noe i mot de yngre, og synes mange er veldig oppegående. Det er bare det at de får meg til å føle meg så forbaska gammal! KG er såpass stort, at miljøet blir ikke ensartet. Noe er fjas, noe er seriøst, noen henger bare i dagbøkene, mens andre kun diskuterer. Det jeg liker minst med KG er de som kun er her for å slenge dritt til andre. Tipper at de ikke hadde turt si det samme til andre IRL. Det jeg liker best med KG, er de flotte menneskene jeg har blitt "kjent" med her inne. Også dukker det opp noen morsomme debatter i blant 3
Gjest Bandit Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Jeg synes det er ganske mye av det samme som når jeg meldte meg inn. 3
Gjest Purple Haze Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Ikke så rart kanskje, etter som du er nybegynner 3
Orchideae Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 (endret) Jeg har vært her inne i ca. to år. Dog med en annen bruker en den jeg har nå til å begynne med. Føler at det i det siste har blitt slik at alle skjuler seg bak anonym bruker, også der det ikke er nødvendig. Spørsmål som "hva skal jeg lage til middag i dag?" trenger da vitterlig ikke å postes som anonym. Men føler også det har blitt mye drittslenging av anonyme brukere. Men ellers er funksjonen utrolig fin, og det er greit å kunne skjule sin identitet til tider. Men ikke når den blir brukt på feil måte. Liker meg her inne jeg. Endret 1. desember 2011 av isodora 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 AB og gjest ødelegger stemningen her inne. 1
Pialill Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Det jeg merker mest siden jeg "flyttet inn" i 2008 er vel at en del av de faste brukerene blir byttet ut etterhvert. Er vel naturlig hadde selv en lang periode jeg ikke var særlig aktiv, fra 2009 til 2010. Det er vel også flere troll nå enn før, og liker ikke helt rettningen forumet har tatt med alle disse anonyme brukerene. Kan skjønne at ikke ALT blir delt, har selv et par ting jeg har postet som anonym fordi enkelte venninner vet hvem jeg er her inne. 1
Gjest Bandit Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 Ikke så rart kanskje, etter som du er nybegynner
Gjest HuskyPusky Skrevet 1. desember 2011 #10 Skrevet 1. desember 2011 AB og gjest ødelegger stemningen her inne. Det kom jo fra rett tastatur 3
Gjest Raindrops Skrevet 1. desember 2011 #11 Skrevet 1. desember 2011 Jeg trodde ikke at såppas mange hang i dagbøkene til hverandre da jeg førts registrerte meg. Men jeg fant rimelig fort ut at det er det som gjør at man blir kjent med folk her inne. Uten at det har gjort meg til en dagbokbruker :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #12 Skrevet 1. desember 2011 Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvilket brukernavn du hadde tidligere.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #13 Skrevet 1. desember 2011 Jeg merker stor forskjell fra tidligere og da snakker vi minst 10 år tilbake. Flere brukere, mange flere yngre og veldig unge, mye fjasediskusjoner som bare slenges ut. Mye mer trolling og herping. 3
Pene sko... Skrevet 1. desember 2011 #14 Skrevet 1. desember 2011 KG er i det store og det hele som alle andre forum, men muligens litt soft around the edges.
Lutetium 71 Skrevet 2. desember 2011 #15 Skrevet 2. desember 2011 Jeg merker stor forskjell fra tidligere og da snakker vi minst 10 år tilbake. Flere brukere, mange flere yngre og veldig unge, mye fjasediskusjoner som bare slenges ut. Mye mer trolling og herping. Som nok kan forklares stort sett på grunn av økende popularitetet for nettstedet.
Gjest Bandit Skrevet 2. desember 2011 #16 Skrevet 2. desember 2011 Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvilket brukernavn du hadde tidligere. Jeg er nok dessverre ny, og må ta den tunge veien å bli kjent med folk her inne. Vinket til Purple Haze var egentlig bare for å bekrefte spøken. Følte det var veldig viktig å ta opp dette nå, så jeg ikke blir utsatt for spekulasjoner her. Det tror jeg ikke at jeg ville taklet... 1
PanLi Skrevet 2. desember 2011 #17 Skrevet 2. desember 2011 Jeg er ny nå, jeg. Så da får jeg si noe om hvordan miljøet _er_ heller enn var! Dere virker sosiale, vennlige og morsomme! Jeg liker trivelige mennesker, og jeg kan nok komme til å trives her. Er litt sjenert, men blir fort husvarm
Gjest NozMonster Skrevet 2. desember 2011 #18 Skrevet 2. desember 2011 jeg liker miljøet her veldig godt! (eller- altfor ofte så kommer det noen ødeleggende sjeler inn i trådene med hensikten å ødlegge- og da blir jeg jo sint!) jeg fascineres stadig vekk over hvor godt man blir kjent med de andre brukerne her inne!
Gjest imli Skrevet 3. desember 2011 #19 Skrevet 3. desember 2011 Eg meldte meg inn fyrste gong i 2005, og tykkjer det har blitt mykje meir "fjasing" og tull no. Var meir serøst og diskusjon før, og brukarane verka jevnt over eldre.
Gjest Emera Skrevet 3. desember 2011 #20 Skrevet 3. desember 2011 Miljøet her var mindre og mer oversiktlig da jeg registrerte meg. Den gangen gratulerte vi hverandre med dagen i personlige meldinger-forumet! Vi hadde menigheten "De Lystige Engler," som ble ganske så stor etter hvert. Og vi hadde Hege, som Hege. Gjest var det mest irriterende som fantes og "hvem liker du best-" tråder skapte voldsomme opprør. Akk, de gode, gamle dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå